Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Haradinajeva sloboda i nedićevska Srbija

Komentari (168) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 29 novembar 2012 18:48
čovek iz loznice
eto NARODE SRBSKI,KO TE VODI.ONI KOJI SU ZA JEFTINE PARE KUPLjENI/to mi sada u ovom trenutku NIKO ne može osporiti,a pogotovu TOMA VUČIĆ,KOJI ,,KOBOJAGI GANjAJU VELIIIKKKEEE AFFFEEERRREE!HA,HA,HA,HA/.
Preporuke:
90
4
2 četvrtak, 29 novembar 2012 19:04
Darko
Autor se pita da li smo u tolikoj meri egzistencijalno ugroženi da bi se opravdalo ovakvo ponašanje. Ako ste celu privredu uništili i rasprodali u bescenje raznim belosvetskim bitangama, ako ste državu zadužili do krajnjih granica izdržljivosti, ako ste uništili vojsku i odbrambenu sposobnost zemlje, ako vam stabilnost i opstanak države zavisi od novih kredita od istih tih belosvetskih bitangi, onda ste vi u ogromnom egzistencijalnom škripcu. Pravo je pitanje da li će oni koji su doveli Srbiju na ove grane ikada odgovarati pred zemaljskom pravdom, za onu nebesku sam potpuno uveren. Današnjoj vladajućoj garnituri manevarski prostor je toliko sužen da je jednostavno teško biti kritičan prema njima posle samo nekoliko meseci vlasti. Potrebno je dosta vremena da se ispravi ono što su predhodnici upropastili. Sad da li je nova vlast iskrena u tome da želi da podigne Srbiju iz mrtvih to je pitanje na koje ćemo dobiti odgovor u budućem periodu. Ostaje nam samo da se nadamo u pozitivan ishod.
Preporuke:
45
34
3 četvrtak, 29 novembar 2012 19:14
Jasna*
"Ovom presudom Srbija je zatvorila krug koji je prosla od 5.oktobra ...Zato ocekuje objasnjenje od ove vlasti..."
Zasto od ove vlasti?
Svako objasnjenje dao je Slobodan Milosevic u svom poslednjem govoru ,ali nije zeleo niko u Srbiji da ga slusa.Naprotiv vecina onih koji danas traze objasnjenje od ove vlasti ,koja u 5.oktobru uzgred budi receno nije ni ucestvovala,docekala je taj govor sa podsmehom i sprdnjom.A ni dan danas niko od srbijanske intelektualne patriotske elite ,ne sme ni da spomene taj govor.
Kome jos uvek nije jasno sta se dogodilo i treba mu objasnjenje,neka (ponovo) saslusa taj govor,u njemu je covek sve objasnio.
Preporuke:
85
12
4 četvrtak, 29 novembar 2012 19:15
vasilije
ne lepi moji,vi tvrdite da su žrtve Drugih bezvredne.jer rat koji su vodili i hrvati i bošnjaci i albanci bio je obramben i oslobodilački!a svedok zoran stijović npr.priznao je da ste do informacija od albanaca doušnika dolazili ili ucenama ili premlaćivanjem!takva kultura dokazivanja krivnje Drugih zaslužuje,posle svih civilnih žrtava Drugih,masovnih silovanja žena Drugih,jednostavno-vrelu šamarčinu!a biće ih još! s pravom! a vi satanoduli možda jednog dana i postanete teoduli,ali pre toga mora da odgovarate tačno onoliko ste krivi:debelo NAJVIŠE!
Preporuke:
6
117
5 četvrtak, 29 novembar 2012 19:18
albanopolis
jeste,leka za bolest vaše kulture jednostavno nema...tu može samo da pomogne neprestano šamaranje-dok se ne osvestite!do tada,srećno!
Preporuke:
7
108
6 četvrtak, 29 novembar 2012 19:31
MR
Sve mi ovo nekako izgleda kao da se Srbi uvlače Zapadnoj Evropi. Ali svako živi onako kako zna, ume i želi, pa i Srbi.
Preporuke:
29
3
7 četvrtak, 29 novembar 2012 19:38
Cmok Toronto
Dačić će morati sam sebe da hapsi.
Preporuke:
53
2
8 četvrtak, 29 novembar 2012 19:40
efendi Dragić
Dva su rešenja ili nedićevska ili anglosaksonska ni jedno nje dobro bira se manje zlo.Nedićevsko -Germanska Srbija može koegzistirati sa Rusijom.Za Anglosaksonsku Srbiju ne postoji Srbija koja je povezana sa Rusijom Englezi su to brate.To je trenutno jedini mogući izbor Pošto su nas crnogorci izdali i zatvorili izlaz na more.Bez izlaza na more mi smo crna rupa Balkana okruženi NATO I EU bez ikakve mogućnosti da sa bilo kime ostvarimo kontakt.Nešto poput Jermenije.
Moramo biti svesni da smo sada Obrenovićevska Srbija mala i slaba ali svakako sa kapacitetom da budemo jaki.Tu je Republika Srpska,Makedonija ,Crna Gora.
Ovako teške okolnosti su samo tren u istoriji Srpskog naroda.Ako budemo jako i uporni doći će bolja vremena.
Preporuke:
51
8
9 četvrtak, 29 novembar 2012 19:48
Jasna*@albanopolis@vasilije
Nasli se ustase i trgovci ljudskim organima da pricaju o kulturi i zrtvama.Fuj!
Preporuke:
92
4
10 četvrtak, 29 novembar 2012 19:50
Darko@albanopolis
Ne znam čemu se vi radujete kada ste i vi obično roblje i topovska hrana novog svetskog poretka. Najtužnije je što vaš mentalni kapacitet nije u stanju to da registruje i shvati, pa umišljate da vas oni iskreno vole i da su zabrinuti za tobožnje kršenje vaših prava. Slepi čoveče, vi se nalazite u istom vozu za odstrel, i zlobno se radujete samo zato što smo mi koji vagon ispred vas.
Preporuke:
83
2
11 četvrtak, 29 novembar 2012 19:56
Biljana Nikolić@Jasna*
Govorom se ne dobijaju ratovi i ne brani država, govorima se ispiraju usta i zaluđuju mase.
Pitanje je šta ko radi na vlasti, kakve odluke donosi, kakve sporazume potpisuje, sa kojim organizacijama se obavezuje na saradnju.

Bili ste (verovatno) na nekom predizbornom mitingu SPS, ako niste imate savršene, državničke Dačićeve govore na sajtu SPS - sada radi sve suprotno od onoga što je pričao pre pola godine.
Preporuke:
59
7
12 četvrtak, 29 novembar 2012 20:02
el ninjo
što spomenu Nedića, sad će da počne preispitivanje istorije sa elementima građanskog rata
Preporuke:
19
2
13 četvrtak, 29 novembar 2012 20:13
@ darko,jasna i slični satanoduli
ovakvim naduvanim nepismenjacima može da pomogne samo neprestano šamaranje:vi ništa drugo ne svatate pa se svet odlučio za tu metodu!i koristiće je sve dok ne svatite!do tada,vaša istorija biće istorija primanja opravdanih šamarčina...a šta vam ja tu mogu,kako drukčije satanodula preobraziti u teodula?!
Preporuke:
4
67
14 četvrtak, 29 novembar 2012 20:13
Jasna*@Biljana Nikolic
Jelda,ma nemojte govorima se ne dobijaju ratovi,ali se zato salonskim proglasima vaseg lidera Kostunice zvanog "naknadna pamet" ,ili "kasno Marko na Kosovo stize",dobijaju,ali samo u glavama jalovih salonskih patriota.
I gde sam ja u svom komentaru spomenula Dacica?Ako vec komentarisete onda se potrudite da komentarisete napisano ,a ne da spinujete.Dakle govorila sam o poslednjem Milosevicevom govoru,da vas podsetim,jer ste zaboravni jako, istom onom protiv koga ste lupali u serpe i stavljali vatu u usi da ne slusate.Zato vas taj govor danas toliko i boli i skacete kao opareni na svako njegovo pominjanje.Kad malo bolje razmislim ,ja vas i vama slicne petooktobarske"rusitelje" ,jedino mogu da sazaljevam.
Preporuke:
39
24
15 četvrtak, 29 novembar 2012 20:16
Zoran J.
Nikako se ne mogu oteti utisku da ovaj naslov kaže sve pto i ja hoću reći ali neka unutrašnja muka me tera da ovo napišem:Nedićevci(DS i ekipa DOS)su sve učinili da Srbiju ponize,da ulizički i poltronski izađu u susret svim zahtevima naših glavoseča pa čak i ono što nam nisu tražili oni su davali.Bivšeg predsednika su kidnapovali i poslali u Hag protivno ustavu i to na Vidovdan,sve bivše i buduće koje su slali kvalifikovali su kao ratne zločince bez presude,sve što je haški sud tražio dobio je makar i skidanjem državne tajne (kako su drugi radili-Hrvati-videli smo).Te spodobe su kao jedan kada god bi neko rekao nešto što nije po njihovoj mantri graknule i poklapale osobu koja je pokušavala da misli svojom glavom.Razno-razne nvo bile su među prvima kada je trebalo doneti preki sud za svakog poslatog Srbina u Hag,i šlag na tortu su čeda jovanović i njegov ldp(za malog čoveka i mala slova)izdajnik par ekselans.Sve ovo pišem imajući potrebu da negde javno kažem koliko se gnušam neljudi.
Preporuke:
37
3
16 četvrtak, 29 novembar 2012 20:24
Stanić Milan
Dobro je primetila g-đa Jasna,vododelnica kolaboracije sa neprijateljima srpskog naroda dobiva na intezitetu 5- to oktobarskim događajima,kada tzv."opozicija"potpomognuta pretnjom radikalne agresije NATO alijanse na Srbiju vrši državni udar i od tada je sve u funkciji satanizacije srpskog naroda iz više uglova;Haškim tribunalom,kriminalnim privatizacijama i zatiranjem privrednih subjekata,osiromašenjem zemlje kako nije zabeleženo ni u najgorim krizama.Za sve to,koristi se dimna zavesa - sloganEU nema alternativu!Hapse se ljudi,polumrtvi se isporučuju Hagu(jer Mladić i Karadžić su trebali najprije u "šumi"da bi se izdejstvovali ustupci od Srbije,a kad je farsa završena onda šef države saopštava da je sve gotovo)Pogledajte samo te nesretne ljude koji se nalaze na značajnim funkcijama."Isteraćemo Mladića iz jazbine",Vučić - nastavićemo napredovati prema EU bez obzira na stav građana.I sad se čudimo Hagu i njegovim presudama.Kolika je naša krivica?
Preporuke:
40
16
17 četvrtak, 29 novembar 2012 20:35
tamo neki
Da je vreme tesko, tesko je. Ti koji su na vlasti, imaju ovde decu, zasto bi radili nesto lose? Pitanje je sta se moze. Valja preziveti, nije samo u Srbiji lose. Izgleda da je je nedicevski metod neprimenljiv, da ukratko elaboriram. Na primer zato jer se drzave u okruzenju medjusobno gloze a u stvari propadaju (nenasilna okupacija). Silazna putanja je, doduse, i za neke velike. Vrsi se generalni tihi tip unistavanja ljudi (metode su izgleda poboljsane). Postoji zakonomernost na nivou fenomena. Ipak, ima i sustinskih pomaka. Eno, Japanci napravise neki tip terminatora (a to je tek pocetak). Najsigurnije ulaganje trenutno nije u zivot. A trebalo bi, ljudski kapital je najunosniji, kada se prema njemu pravilno odnosi...
Preporuke:
14
4
18 četvrtak, 29 novembar 2012 20:37
@ @ darko,jasna i slični satanoduli
A sta to da shvatimo,da nase zrtve NEMAJU prava na satisfakciju,jel to?
Ako je to sustina,tirade o teodulu i satanodulu samo pokrivaju sustinu,onoga sto uporno pokusavate da nam porucite.Samo tu je onda mnogo neciste savesti...
Preporuke:
27
2
19 četvrtak, 29 novembar 2012 20:50
ex srbin
"Rat koji su vodili protiv Srba i Srbije proglašen je pravednim i oslobodilačkim" kaže autor - bolje rečeno:Rat koji smo vodili doveo nas je do ovog......
Preporuke:
4
43
20 četvrtak, 29 novembar 2012 20:51
albanopolis @ nepotpisani
naravno da imaju! ali,prvo treba da svatite da neke stvari nisu bili organizovani i planirani zločini nego legitimna obrana! a posle toga svi imaju da odgovaraju za neplanirane ekscese koji prate sve ratove,a osobito one koje IZAZOVU SRBI svojim satanodulskim metodama!da li je sada nešto jasnije ili vi nemate ama baš uopšte nikakvu savest,nego su vam i žrtve sredstvo za realizaciju srpskog državnog interesa???
Preporuke:
1
48
21 četvrtak, 29 novembar 2012 20:51
Jasna*@vasilije
Isamaran si i ti "prijatelju" samo sto tvojoj robovskoj svesti samari prijaju.
Preporuke:
39
2
22 četvrtak, 29 novembar 2012 20:53
slepi narod slepih vođa
Gospodo i gospođe Srbi i Srbkinje,

ja se ubih ubeđujući vas da nam nema slobode dok nas ne oslobode Rusi, a vi i dalje ne odustajete od međusobne svađe Srba. Još vas ovde potpaljuju fašisti i neonacisti. Pola vas ne piše ćirilicom (pismom koje je zatirao svaki okupator Srba). Ako ne razumete takvu jednu stvar onda je, zaista, nemoguće da razumete državu i narod.

Srbija postoji samo da bi "elita" mogla lagodno da živi. Čim ukinete "elitu", naravno, postavljenu od Zapada, nestaće i Srbija. Kako to ne vidite? Nove tačke rastakanja Srbije su već spremne. Čeka se samo signal.
Preporuke:
38
4
23 četvrtak, 29 novembar 2012 21:08
jednorog
Ono što država Srbija može da uradi, po meni, je da Skupština Srbije donese rezoluciju kojom bi se SFRJ proglasila zločinačkom tvorevinom. To pod jedan i pod obavezno. Pod dva: treba organizovati suđenje svima koji su u ratovima 90-ih počinili zločine protiv srpskog naroda, naravno u odsustvu. Sa rezultatima upoznati međunarodnu pravnu javnost celog sveta. Pod tri: popisati sve srpske žrtve (među koje ubrajam i građane Srbije koji nisu Srbi, ali i Srbe koji nisu državljani Srbije) koji su stradali tokom ratova 90-ih. Posebno treba izaći sa spiskovima pomrlih od kancera nakon bombardovanja Srbije. Mi smo u ratu, od nas se očekuje kapitulacija, a na to nipošto ne smemo da pristanemo.
Preporuke:
36
8
24 četvrtak, 29 novembar 2012 21:20
Biljana Nikolić
E pa vidiš Jasna* i Staniću, dok ste vi živeli lepo i slobodno kao ptice u Titoslaviji, šiptari i hrvati su iskoristili priliku I SLOBODU koju im je pružio Tito i socijalizam, oprali se od svojih zločina koji su postali zločini jugoslovenskih naroda i narodnosti protiv srpskih hegemonista.

Da ste tokom svog školovanja čitali još nešto osim ono što su vam komunisti poturili pod nos, da vam nije bila bitna samo vaša puna tiba i crveni pasoš, ma da ste bar malo uključili mozak, shvatili bi da je ta "sloboda poput ptice" zapravo grobnica srpstva i Srbije.
Oboje ste levičari, oboje čeznete za Titovim vremenom, oboje smatrate vreme kad je Srbija bila CELA U JEDNOM KOMADU - tamnicom jugoslovenskih naroda.

Znam da ste ljuti jer su vaše komuniste zamenili njihovi komunisti, pa se sad pozivate na žrtve iz devedestih, na oficire i predsednike - a i dalje česznete za vremenom kada se šiptraskim i hrvatskim narodom živeli u bratstvu i jedinstvu.
Preporuke:
48
10
25 četvrtak, 29 novembar 2012 21:35
Biljana Nikolić
Objasnite sebi zašto 1944 nije bio dovoljan razlog 700000 pobijenih u Jasenovcu da se ne pravi država sa Hrvatima?
Zašto zločini balista i samo 70 šiptara u jedinicama NOB nisu bili dovaljan razlog da se Srbija ne komada na Kosovskometohijsku oblast, uz zabranu povratka Srbima?
Zar zločini mađara nisu bili dovoljni da se po prvi put stvara SAP Vojvodina koja do tada nije postojala ni teritorijalno ni pod tim imenom.

Ko je osuđen od balista i ustaša "po komandnoj odgovornosti", ko je pušten da pobegene, kome se ne zna grob, ko je svetac?

Ali sve to nema veze, Jasna*i Stanić su lepo živeli, bili dobri đaci, putovali po svetu, pevali Titu. Pevajte mu i sad. NEMOJTE SLUČAJNO BOGU DA SE POMOLITE, to je nazadno i antikomunistički.
Preporuke:
44
9
26 četvrtak, 29 novembar 2012 21:36
Jasna*@Albanopolis
Da li u neplanirane ekscese racunas i vadjenje ljudskih organa i trgovinu istim?I sve to radi odbrane "slobode".
A koliko ste "slobodni",govori najbolje ova slika gore sa sve americkim zastavicama,koje ste poredjali.Zalosna je ta vasa "sloboda".Od robovske i slugeranjske svesti nikad vi dalje necete odmaci.Stvorili ste mafijasku drzavu,koju vode kriminalci,narkodolarima ste je platili,o kakvoj slobodi ti nesrecni covece govoris?
Preporuke:
23
1
27 četvrtak, 29 novembar 2012 21:38
nepotpisani@albanopolis
Znaci svi su se samo branili od Srba,a zlocini nad Srbima su samo izetak koji potvrdjuje pravilo.Ispada da su Srbi jedini imali nacionalni program,a drugi,jadni i nezasticeni slepo verovali u "bratstvo i jedinstvo",pa morali da se brane.Tako se jadni Slovenci prvi digli na odbranu,pa zapucali po vojsci koju su cinili svi narodi Jugoslavije.Hrvati krenuli da se brane od Srba,tako sto su ih izbacili iz Ustava,zatim sa radnih mesta,a onda i iz kuca i stanova(mislim na urbane sredine,ne na Krajinu,jer je ona vrhunac te "odbrane")."Gradjanski" orijentisani Bosnjaci,preglasase Srbe uz pomoc starih saveznika Hrvata,a onda krenuse da uz pomoc mudzahedina brane vrednosti tog gradjanskog drustva.A Kosovari (to su Albanci,kad krenu da glume multietnicnost,jer je to in) su poceli sa odbranom jos za vakta druga Tita,jer kako ziveti sa Srbima,koji ti otvaraju skole i univerzitete,medije,drze otvorenu granicu prema Albaniji i jos se ne bune kad ih proterujes.Prvo smo imali proteste,pa trovanje,pa rat
Preporuke:
25
1
28 četvrtak, 29 novembar 2012 21:43
Advokatska kancelarija
Odbranu vodila advokatska kancelarija gospođe Bler (supruga Toni Blera). Da li su to naše vlasti znale, ako jesu zašto nisu nešto preduzele.
Kakav bio drugačiji rezultat presude mogao biti?
Preporuke:
18
2
29 četvrtak, 29 novembar 2012 21:43
Basna*
Jasna* je zaljubljena u SNS
Preporuke:
17
3
30 četvrtak, 29 novembar 2012 22:07
Anta
Nikako mi nije jasno zasto vec desetogodisnje mrcvarenje Seselja u Hagu, Presuda Ojdenicu od 20 godina, smrt Milosevica pod cudnim okolnostima , dakle sve to nije bio samar, sramota, mrcvarenje Srbije... nego se sad zgrazavamo sto je saveznik Nato pakta pusten na slobodu... Pogledajte onu fotografiju na kojoj Ceku Taci, Dzekson I Klark sa ukrstenim rukama i osmehom na licu poziraju...
Preporuke:
22
0
31 četvrtak, 29 novembar 2012 22:12
@ šiptari
Po običaju prodajete prazne priče. Krijete se iza svojih mentora i ponašate se nadmeno. Ali mentori će jednom otići, zabavljeni nečim drugim. Ostaćemo vam samo mi Srbi, Crnogorci, Makedonci i što je daleko najvažnije - Grci. Najbolje bi bilo da već sad počnete da vežbate plivanje, šiptari.
Preporuke:
23
0
32 četvrtak, 29 novembar 2012 22:27
albanopolis @ jasna
imate dokaze KO je sudelovao u tome?? dakle,nesrećni su satanoduli koji UNAPRED SVE ZNAJU I NE TREBAJU IM DOKAZI(za njihove potrebe,naravno).A za ono što je celom svetu DOKAZANAO U VEZI SRPSKIH ZLOČINA,ZA TO TREBAJU SUPER DOKAZI KAKO BI SRBI PRIHVATILI ONO ŠTO JE CEO SVET PRIHVATIO...ta vulgarnost kod vas ovde stvarno je iritantna pa vam želim još šamarčina da vam proces dokazivanja malo bolje "sedne"...
Preporuke:
1
27
33 četvrtak, 29 novembar 2012 22:32
albanopolis @ nepotpisani
a dakle skoro svi narodi bivše jugoslavije bili su najgori zlikovci:skoro svi napadoše nevine srbe! kako bre da se rat na teritoriji srbije NIJE vodio,ali,gle čuda,na teritoriju srbije bilo je npr nekakvih logora za nekakve ne-srbe...ŠAMARČINE,ŠAMARČINE-TO JE LEK ZA MORBIDNI BEZOBRAZLUK.NAJBOLJI!ZNA SVET KAKO TREBA S TAKVIMA!
Preporuke:
1
31
34 četvrtak, 29 novembar 2012 22:35
šiptari @ anonimni
ne brini ti za plivanje Drugih,bolje se nauči da plivaš u svojem bednom životu,kad već ne znaš pravo plivanje jer nikada nisi video more...daobome i da nećeš!
Preporuke:
1
31
35 četvrtak, 29 novembar 2012 22:48
Stanić Milan 3
Stanić M.- g-đa Biljana Nikolić
Ne znam Vašu dob,ali obrazovanje iz Vaših postova -da.Da,mi smo se obrazovali mukotrpnim radom jer smo verovali u projektovani cilj.Putovati,nismo bili u prilici jer nismo pripadali društvenoj nomenklaturi.Cilj nismo dosegli zahvaljujući međunarodnom banditizmu,ali i domaćim protuvama koje nisu imale samo hrvatski, slovenački ili npr. šiptarski predznak. Bilo je mnogo "mangupa iz vlastitih redova".Što se tiče Boga,tačno je da nisam s Njim na Ti.Da li Vam je poznato da je najviše ljudi ubijeno pozivajući se upravo na božije ime?U koliko ste starija osoba,mnogo lekcija ste preskočili-ukoliko mlađa, čitate iz pogrešnih udžbenika.Uostalom, to je lako prepoznati po Vašem vokabularu koji po tonu i bogastvu reči ne pristaje jednoj dami.Zato Vam savetujem,da Vam draga osoba za neku prigodu pokloni knjigu o lepom ponašanju(Bon -ton),jer očito lepo i damsko ponašanje nije Vaša bolja strana.
S,poštovanjem
Preporuke:
5
36
36 četvrtak, 29 novembar 2012 22:55
Niko Nikolić
Autor ne razume suštinu ponašanja naše vlasti, a što je lepo objasnio naš Predsednik Nikolić danas u Kraljevu.
Srbi su u prilici da budu ponosni na to što im rade, te da su navikli na muku i da im drugi pokušavaju raspolagati njihovim sudbinama.
Dakle radi se o redovitom ambijentu bez kojeg Srbi praktično ne bi mogli opstati, pa stoga ne treba kukati i sumnjati u našu vlast, kako to čini autor.
Bitno je da ništa na svetu ne može zaustaviti naše rukovodstvo u vodjenju Srbije u svetlu EU budućnost.
Preporuke:
3
10
37 četvrtak, 29 novembar 2012 23:03
Jasna*@Albanopolis
Kakvi dokazi ti trebaju?Pa ceo svet zna da je Kosovo mafijaska drzava i da ste nezavisnost platili narkodolarima,novcem od prostitucije,pa cak i monstruoznom trgovinom ljudskim organima.Vi nikada necete imati postovanje u svetu.Trazis dokaze?
Otkud Haradinaju novac za zamak koji gradi i hacijendu ,kad je pre rata bio ducandzija?Od cega Kosovari zive kad je tamo 80%ljudi nezaposleno?Nekolicini mocnih albanskih familija na Kosovu zivotni standard u odnosu na ono pre borbe za "nezavisnost"sigurno nije enormno skocio od prodaje semenki ,kokica i baklava.Kod ociglednih stvari ne trebaju nikakvi dokazi.Uprkos tome vecina naroda i dalje vam zivi u krajnjoj bedi,siromastvu i zatucanosti.Ubijate se medju sobom,zbog podele plena.Klasicna mafijaska drzava.
Objasni kako su takve pojave moguce u jednoj demokratskoj drzavi,kakvo vi tvrdite da Kosovo jeste.
Preporuke:
17
1
38 četvrtak, 29 novembar 2012 23:16
Biljana Nikolić@Stanić Milan 3
Komunista mi zamera da nisam "dama"? Valjda drugarica. Vaše drugarice su očeve svojih muževa oslovljavale sa "druže tata". Zapitajte se šta je bio Titov oficir Tuđman, vaš partijski drug, ko je bio stric Stipe Mesića... kod njih vam ništa nije zasmetalo tolike partijske i oficirske godine dok ste bili "slobodni kao ptica"? Nije vam zasmetalo pretvaranja Jasenovca u livadu sa "spomenikom oprosta"?
Preporuke:
27
5
39 četvrtak, 29 novembar 2012 23:16
Milan
Mislim da nije fer da se Nedić poredi s ovim današnjim političarima. Nedić je bio patriota i kako god da je radio sigurno je imao želju i namjeru da sačuva Srbiju koliko god je to moguće.
Ovo danas je sve sam ološ u politici.
Preporuke:
25
3
40 četvrtak, 29 novembar 2012 23:24
Misa
Jasna!Sve sto si napisala vazi i za Srbiju, otkud Peconiju i Koletu silne fabrike, Kako to Toma posle skoro 20 godina u opoziciji kaze da je zbrinuo i unuke?Mafija je na vlasti i u Pristini i u Beogradu, a i u Sarajevu, Podgorici, Ljubljani Zagrebu....I Srecan praznik!!!
Preporuke:
16
6
41 četvrtak, 29 novembar 2012 23:25
hm
Pitanje za sve prisutne, ali da dobro razmislite!

Zar bi haški tribunal uradio ovako nešto Srbiji koja je članica EU i NATO?!?

Dobro razmislite!!!
Preporuke:
2
23
42 četvrtak, 29 novembar 2012 23:28
Robespijer
Iz govora S. Miloševića, 2.10.2000.

''Uspostavljanjem vlasti koju podržava, odnosno koju instalira zajednica zemalja okupljenih u NATO alijansi, Jugoslavija bi neizbežno postala zemlja čija bi se teritorija brzo rasparčala.''

''U sklopu te politike za rasparčavanje Jugoslavije Kosovo bi bila prva žrtva. Njegov sadašnji status bi se proglasio za legalan i definitivan. To je prvi deo Srbije sa kojim bi se ona morala da oprosti, ne izražavajući, pri tom, čak ni nadu da će joj taj deo njene zemlje jednom moći da bude vraćen.''

''A građani su dužni da znaju da učešćem u subverziji kojoj je cilj spoljna dominacija nad njihovom zemljom, odnosno okupacija njihove zemlje, snose istorijsku odgovornost za ukidanje prava svojoj zemlji da postoji, ali snose odgovornost i za gubljenje kontrole nad sopstvenim životom.
Prepuštajući svoju zemlju drugima, tuđoj volji, prepuštaju isto tako tuđoj volji i sopstveni život i život svoje dece. I mnoge druge ljude.''
Preporuke:
26
5
43 četvrtak, 29 novembar 2012 23:41
Jasna*@Biljana Nikolic
Posto jos uvek niste ukapirali,da vam objasnim, ja nisam Titoista ,niti pripadnik Daciceve struje ,vec one porazene Miloseviceve,a to je znate ona levicarska, a patriotska struja ,koju ste da vas opet podsetim jer ste jako zaboravni, vi desnicari iz DSSa ,ljubitelji kapitalizma i americke "demokratije", suzene svesti i ogranicenih vidika, unistili 5. oktobra,potpomognuti desnicarskom CIOM, zajedno sa vasim desnicarskim koalicionim partnerima Djindjicem,Draskovicem ,Cankom ,Koracem,Pesickom i ostalim desnicarskim Natoljupcima i Natomezimcima.
Preporuke:
20
17
44 četvrtak, 29 novembar 2012 23:49
Aleksandar
Sa najnovijim događajima dotakli smo dno, u političkom smislu. Mislim da su ovi dani prekretnica. Od našeg sadašnjeg držanja zavisi da li ćemo živeti kao ljudi ili kišne gliste. Imamo li ličnosti od integriteta, formata,dovoljno hrabre i mudre da kažu ono što treba reći? Ja takve ne vidim.
Preporuke:
11
0
45 četvrtak, 29 novembar 2012 23:50
Jasna*@Albanopolis
Vece tebi samarcine od vase jadne "nezavisnosti" u kojoj zivite u bedi ,zatucanosti,kriminalu ne treba.Mislis da ce vama neko da zavidi na vasoj zavisnoj"nezavisnosti" vulgarni albanoide?
Preporuke:
15
0
46 četvrtak, 29 novembar 2012 23:58
Rin o-o to
Srbija je ponovo u nametnutom stresu zbog „presuda“ tzv. suda. To se može videti i po proizvedenom efektu ( kako su zločincici dočekani tamo i po komentarima ovde). Šta smo dobili kao poruku ovog „suda“? Poruka je da rat od pre 1999 nije završen, da je bombardovanjem Srbije samo brutalizovan a da jeposle toga nastavljen drugim sredstvima. Dakle, rat je u toku. Zato ovaj „sud“ ne može da osudi svoje vojnike- zločince. E, sad to što mnogi odavde nisu to shvatili svo vreme, pa su junake ovog naroda predali „sudu neprijateljske vojske“ je neko drugo pitanje. Smisao 5. oktobra je valjda danas svima jasan. Može se, konstatovati da je imao antisrpski, antinacionalni i izdajnički karakter...
Preporuke:
24
0
47 četvrtak, 29 novembar 2012 23:58
Rin o-o to
... Vreme je sudija i meri bilanse (dobit i štetu). Kada pričamo o Miloševiću tužno je to što oni koji ga često brane i napadaju žele da ga ideološki (bravarski) prisvoje a oni drugi ideološki negiraju (nazivajući ga bravarskim naslednikom). Mnogi zaboravljaju da je Milošević (8. sednicom debravarizovao KPS). Poraženi s te sednice, bravarski ekvivalenti, osvetili su mu se 5. oktobra. A rat je bio u toku (kao što je i danas) i u onoj fazi u kojoj se Srbima plete mreža za konačnu kapitulaciju. Dakle Srbi, rat je u toku i to vam ovaj „sud“ sve vreme govori.
Preporuke:
22
1
48 petak, 30 novembar 2012 00:00
Jasna*@Misa
Tvoje komentare cenim,ali ovog puta ne mogu se sloziti u potpunosti.Ovi Dosovci bili su pljackasi,opljackali su drzavne resurse,ali ipak nisu bili narkodileri,trgovci organima i belim robljem.U Srbiji jeste siromastvo,u koje su nas DOS desnicari uvalili,rasprodajom,pljackom i predajom u duznicko ropstvo MMFu,ali ipak nije krajnja beda i zatucanost naroda ,kao na Kosovu,tamo vlada nekoliko mocnih mafijaskih porodica koje su se obogatile narko i prostitution "biznisom".
Preporuke:
10
7
49 petak, 30 novembar 2012 00:02
seljak bezemljaš
Evo početka teksta sa propagandnog nemačog plakata u vrema Nedićeve Srbije.

"ŠTA ĆE BITI KADA NACIONAL-SOCIJALIZAM POBEDI.
Srpski narod postaće deo velike evropske porodice"......Sve ono što dalje piše čuli smo zadnjih deset godina.

.
Preporuke:
24
0
50 petak, 30 novembar 2012 00:03
Robespijer
@ Jasna*

Jasna, Vi ste ipak dama, ne priliči Vam, da se upuštate u bespredmetne diskusije sa šiptarskim provokatorima.

A što se tiče ovih histeričnih antikomunističkih gospođa, razumite njihovu frustraciju. Kao kada neko kupi neku stvar u prodavnici, pa kada se vrati kući shvati da to baš i nije što je hteo. No, stvar je plaćena, i nema vraćanja. Tako i one, platile su za ovo današnje stanje, ali se ispostavlja da to i nije proizvod koji su želele. Gospođa, sa kojom polemišete je nedavno, u izlivu frustriranosti, napala i besplatno školstvo u SFRJ. Razumite je!
Preporuke:
14
16
51 petak, 30 novembar 2012 00:13
@Robespijer
http://www.youtube.com/watch?v=QWckvX19vCc

evo jednog ranijeg govora mart 1999

"Ni govora nema o povlačenju vojske vojske Jugoslavije sa bilo kog dela teritorije"

onaj kada proglašava pobedu i predaju Kosmeta snagama NATO da ga čuvaju, nađi sam i objavi.
Preporuke:
19
6
52 petak, 30 novembar 2012 00:29
@albanopolis
Nek ti Bog plati po istini u riječima tvojim! Amin!
Preporuke:
14
2
53 petak, 30 novembar 2012 00:31
Gedža
Ne razumem zašto bi presuda onim hrvatskim "generalima", a sada i presuda ovim Albancima bila šamar Srbiji i Srbima. Prvo, nismo ih mi tužili, nismo direktno bili uključeni u te "sudske procese", pa ako je ovo nekom šamar, onda je to preko labrnje evropskog i međunarodnog prava i pravde. Ove presude potvrđuju ono što odvno znamo: da je haško tužilaštvo nesposobno (ili potplaćeno) i da ovo nije sud ni u jednom poznatom smislu. Bar meni, a saznanja imam iz medija (i sa Interneta)je to odavno jasno, pa kako onda može biti iznenađenja kod novinara i političara, koji se time profesionalno bave? Svako ko je makar i površno pratio rad ovog tribunala znao je da će biti ovako. Kad obznane konačne presude našim generalima i posebno Šešelju (a dobiće bar po 20 godina), onda mogu da pokupe ćar i da parafraziraju onu poznatu: Ja sam svoj zadatak izvršio, Srbi i Srbija su obeleženi kao genocidni.
Pa, za utehu, barem smo u dobrom društvu: mi i Nemci, dva jedina zvanično genocidna naroda u Evropi.
Preporuke:
13
9
54 petak, 30 novembar 2012 00:35
Jasna*@Robespjer
Znam ,u pravu ste ,ali takav mi temperament,cesto ne umem da se suzdrzim,pa se upustam u nepotrebnu polemiku.Mada nekad ne treba ni ocutati.
Hvala za odlomak iz Milosevicevog govora.
Sve najbolje.
Preporuke:
10
14
55 petak, 30 novembar 2012 00:38
Biljana Nikolić
Poraženi s te sednice, bravarski ekvivalenti, osvetili su mu se 5. oktobra. A rat je bio u toku (kao što je i danas) i u onoj fazi u kojoj se Srbima plete mreža za konačnu kapitulaciju. Dakle Srbi, rat je u toku i to vam ovaj „sud“ sve vreme govori.


Tačno tako, šetamo se između jugoslovensko-evropskih komunističkih frakcija koje nas šamaraju optužbama da nismo Srbi jer nismo za njihovu frakciju.

Koga Vi ovde od komentatora vidite da je za Srbiju? Ovde je čista propaganda ovih na vlasti i onih koji bi da se vrate na vlast.

Mere čiji neuspesi su veći uspesi.Mere ko je manje osakatio Srbiju.
Preporuke:
31
4
56 petak, 30 novembar 2012 00:43
Z.J.
''Lako je otadžbini dati život, jer to boli sekund, dva. Ali nije lako dati obraz, jer to boli i u grobu. Vi ćete me streljati kad se tragedija svrši. Ali ja ću leteti ka raju, ne ka paklu, videti bar milion Srba, koji mi duboko zahvaljuju, jer ih je u životu ostavila moja izdaja.“ - đeneral Milan Nedić
Preporuke:
18
6
57 petak, 30 novembar 2012 00:44
Rin o-o to
5. oktobar je bio subverzivan i to niko ne može da ospori jer se odvijao u toku nezavršenog rata. Bio je to puč protiv države Srbije. Konglomerat onih koji su mu činili kvorum bili su: poraženi s 8. sednice (koji su izgubili privilegije koje „bravarska dinastija“ podrazumeva), propagandom zavedeni mučenici posle sankcija i rata koji je trajao već punih 8. godina, revoltirani izbegli i raseljeni koji su svoju ličnu nesreću ventilirali i projektovali na Miloševića, propagandom zavedeni od strane tadašnje lažne intelektualne i političke opozicione elite- neizmučeni skorojevići, plaćenici koji formom NVO kasnije 5. oktobar slave kao datum „svog rođenja“, ...
Preporuke:
20
2
58 petak, 30 novembar 2012 00:46
Rin o-o to
... mnogi iz sadašnje političke (pozicione i opozicione ) i intelektualne „elite“ koji su natkompenzovali svoje životne kvalitativne hendikepe doprinoseći izdaji zemlje. Pa su danas posebna bogataška i „građanska- pink“ sorta. Pa da li mislite da je Milošević sve ovo mogao da pobedi iznutra? Nisam ovde da branim lik i delo Milošeivića ali ja o ovome nepišem naknadno. Pišem prospektivno ima više godina. I nisam se umorio. Glavu gore Srbi! Bez identifikacije subverzije rat se ne može dobiti.
Preporuke:
18
3
59 petak, 30 novembar 2012 00:47
....
Za sve mrzitelje lika i dela heroja 1. svetskog rata:

''SRBSKA MAJKA'' - http://borba14.blogspot.com/2012/08/blog-post_10.html
Preporuke:
14
1
60 petak, 30 novembar 2012 00:53
fristajlo
albanopolis
ŠAMARČINE,ŠAMARČINE-TO JE LEK ZA MORBIDNI BEZOBRAZLUK.NAJBOLJI!ZNA SVET KAKO TREBA S TAKVIMA!

Iako sumnjam da ste uopšte Albanac- podsetiću Vas na nešto, što previđate sve vreme.
Predsednik Vam je Tači, sad ćete opet imati za premijera Haradinaja; ako znate ko su, čime se bave i odakle im toliko novca- poslednje, čemu treba da se radujete je ta vaša "nezavisnost".
U Kolumbiji živi većina običnog sveta, koja je uspela, koliko toliko da se izbori sa sličnim problemom; vama spasa nema...
Vrh vaše "države" ima podršku SAD; pogodite zašto. Vi ste rasprodat narod, nepromišljeni čoveče! Čemu se radujete? Tome da će vaša deca u pečalbu, ili raditi kao kuriri ovih koji su vam "vlast"?
Kad se rešite te iracionalne mržnje (u koju bežite samo da ne bi videli očigledno, realnost), shvatićete da su sve nepravde i zločini, koje ste doživeli od Srbije- bile blagodat, spram onog, šta vas tek sad čeka.
Pozdrav, i puno sreće; jer, trebaće Vam...
Preporuke:
20
0
61 petak, 30 novembar 2012 01:02
Milko
E da je Slobo znao sve ovo pa da je išao miroljubivo, sa svim onim silnim oružjem iza sebe, danas bi ga poštovali i Hrvati i Bošnjaci i Albanci i Slovenci. Kuda god da krene bio bi dočekan sa uvažavanjem i kao domaći.

Ali šta ćeš kad je Sloba umislio da je Dušan Silni, a ovi oko njega da je Balkan Dušanovo carstvo. Vidim mnogi i danas to misle. Jednog dana probudiće se u Srbiji iz polovine 19. vijeka, od Dunava do Niša

Mislim da su Ameri naučili od Mladića onu 'razvuci im pamet'. Baš to rade Srbiji
Preporuke:
1
29
62 petak, 30 novembar 2012 01:19
nepotpisani@albanopolis
Zakljucke o zlocinackoj prirodi citavih naroda nikada nisam donosio,samo iznosim cinjenice,koje se lako mogu proveriti.A sto se tice te cuvene teze kako se rat nije vodio u Srbiji,podsecam da Srbija nije krenula u nasilnu secesiju i krenula da napada jedinice JNA,a da su u Hrvatskoj i BiH ziveli Srbi,cija majorizacija je dovela do sukoba sa centralnim vlastima.Rat se medjutim vodio na teritoriji SRJ,kao rezultat agresije zemalja NATO-a.
Preporuke:
16
0
63 petak, 30 novembar 2012 01:36
Rin o-o to
@ Biljana Nikolić, iz vaših komentara provejava čestitost rodoljuba koji više i daleko gleda kako po pitanju uzroka tako i posledica. Srbi ne treba da upadaju u te ideološke zamke, jer one su u ratu (a rat traje) komfor gluposti jednog naroda. Kada kažem Milošević, mislim državništvo. I tu stavljam tačku. Niti sam član neke partije niti sam ideologizvan političkim utopijama koje se danas serviraju srpskom narodu i koje pod firmom „demokratskog“ zanemaruju državno pitanje. Baš me briga ko je komunista, demokrata, gej sve do onog trenutka dok ga ne prepoznam kao još jednu upotrbljenu falangu zla protiv ovog naroda. Nisam ja prepoznavač, sami se javljaju. Po opredelenju sam humanista i volim ljude. Ne volim laž, koristoljublje, izdaju koji nam se prodaju kao antidržavna „fensi evolucija u Srba“. Dakle, pozdravljam vas.
Preporuke:
24
3
64 petak, 30 novembar 2012 02:23
Niko Nikolić
@ Jasna*
Koliko me sećanje ne vara Milošević je galantno pristao na formiranje haške kreature, preračunavši se da ista nije njemu namenjena.
Svojevremeno je na televiziji prikazivana serija pod naslovom: "Jer vi ste to tražili" sa glumcem Ustinovim kao naratorom.
Preporuke:
13
3
65 petak, 30 novembar 2012 02:28
Hernanes
Zamolio bih sve pismene komentatore da ne odgovaraju na komentare albanopolisa, vasilija i drugih trolova, nema tu razmene mišljenja, oni prosto pecaju komentar i onda se to otegne u nedogled.
Preporuke:
15
0
66 petak, 30 novembar 2012 02:43
Hernanes
@Jasna
'Posto jos uvek niste ukapirali,da vam objasnim, ja nisam Titoista ,niti pripadnik Daciceve struje ,vec one porazene Miloseviceve,a to je znate ona levicarska, a patriotska struja'

Milošević jeste bio patriota, jugoslovenski patriota sa sve suprugom, borio se za Jugu do poslednjeg Srbina.
Preporuke:
12
3
67 petak, 30 novembar 2012 02:52
doda
Fristijalno@Mnogo shta bi ti rekao i tebi i Jasni ali mrzi me...Haradija i Thacija lako cemo se reshiti ali kako objasniti vama sushtinu toga DA ALBANCI NIKAD NISU HTELI ZHIVETI SA VAMA JER NEMAMO NISHTA ZAJEDNICKOG.Jezik,pismo,religija,obicaje,shta nas mozhe navesti na to da mozhemo biti zajedno,recite!?Srpske blagodeti kazhesh ,kao po obicaju,90% populacije koja nema nikakva prava u sopstvenoj zemlji,zemlji koja je nasilno okupirana i kao takve vas oduvek smatrali citaj OKUPATORE ,koloni kojima je kralj poklonio nashe zemlje,koje te iste po drugi put trebamo kupovati,nacija koja misli da je Kosovo kolevka srpstva a gde u toj kolevci raste tudje dete.Ne "prijatelju" Haradinaj,Thaci,Ceku i svi tih koji su se borili protiv "srpskih BLAGODETI" nisu zlocinci oni su heroji koji su stali u odbrani sopstvenog naroda.Vi Miloshevica niste poslali u Hag zato shto je cino zvertva ,jer diktaturu ako ne podrzhava polovina naroda, nije diktatura, vec ga poslali zato shto je izgubio RAT.
Preporuke:
1
22
68 petak, 30 novembar 2012 03:30
Zdravko
Sad već davne 1986. godine bio sam u JNA i služio u Gornjem Milanovcu. Bili smo na bojevom gađanju van grada. Poslije gađanja, umorni od marša i vrućine, kapatan nas je postroio i izdao naređenje da nesmijemo ići u obližnje selo i piti vode. Pošto sam dolazio iz Bosne nije mi ništa bilo jasno i shvatio sam to kao neslanu šalu. Ja i kolega smo otišli do obližnjih kuća zamolili za vodu i najnormalnije od domaćina dobili tu vodu. Vrativši se u kasarnu kažnjeni smo zbog prekršene naredbe. Meni ništa nije bilo jasno. Bio sam mlad i zelen ko zelena trava. Mnogo, mnogo vremena kasnije, poslije svega i svačega shvatio sam da je do dolaska Predsjednika Miloševića Srbija bila, raskomadana i zemlja pod okupacijom komunističkih terorista. Slažem se sa prijedlogom da bi na početku ove odsudne borbe SFRJ trebalo proglasiti za zločinačku tvorevinu, a Predsjednika za Oslobodioca. Biljani Nikolić i Rin o-o u kapa dole, a klanjam se sjenama Velikog Predsjednika Oslobodioca Milošević Slobodana! Dolje peta kolona!
Preporuke:
14
3
69 petak, 30 novembar 2012 05:52
@Jasna*
Nikolić i Vučić su se očigledno pridružili petooktobarskom društvu i žešće od svih prethodnika iz tog društva rade na rasturanju Srbije. O ponižavanju da ne govorim. Zaista ne vidim kakav značaj ima u kom trenutku je neko postao saučesnik u nekom nedelu. Jedino je bitno da je saučesnik i to onaj koji je zadužen za završni udarac.
Preporuke:
11
0
70 petak, 30 novembar 2012 06:56
Srboljub Savic
@albanopolis i svim Alabncima
Da, oslobodili ste se Srbije, od koje ste dobili
mnogo vise nego sto sada imate (a jos manje sutra.
Hrvatsku indoktrinaciju 70-tih placali ste i nesvesno.
Svoju herojsku borbu protiv Turaka prodavali ste
bezanjem na Kosovo i Metohiju i ropskom sluzenju
Osmanskoj imperiji.
Da vas privuku na plodnu zemlju Metohije, pa Kosova,
pomogli su vam "prijatelji" i indirektno, mi-Srbi.
Harali ste, sileci se nad nejakima, sa truljenjem
Turske.
To sto ste i vi oslobodjeni od Turaka, "prijatelji"
vam nisu dali vremena da shvatite.
Ni nova drzava Albanija, nije izmenila vas stav
prema slobodi. Sto vise zemlje, sto vise koristi
od Srbije i Jugoslavije, bilo je vaznije, a
zadrzali ste jadnu (za vas otrovnu) pricu o
slobodi. Povratak u slobodnu Albaniju nije vam
padao napamet.
Obradovali ste se kad ste poverovali da ce Italija
i Nemacka biti korisnije za vas od Turske, pa ste
nastavili borbu, oslobajajuci zivota, koju god
nejac ste stigli.
S. Savic
Preporuke:
12
0
71 petak, 30 novembar 2012 07:16
Srboljub Savic
Ni danas ne znate "ko me gurnu" u borbu protiv 45-e
i 46-te.
Iz slobodne Albanije tek posle 47-e ste hrlili (cak
cela sela) na Kosovo i Metohiju-srpsko ropstvo.
[Nije cudo, slobodna Albanija je bila komunistickija od SSSR-a, pa Kine a ni :prijatelji" vam nisu sedeli
skrstenih ruku.]
Decenijama ste dobijali vise nego iko u Srbiji i Jugoslaviji, a uzimali i sami.Bili ste u SKJ u svim nivoima vlasti, do vrha. Robovali ste, zar ne?
Kako je razbijanje Jugoslavije i razaranje srpskog naroda bilo programirano, izabrani ste za slavnu ulogu. Pogazili ste svoje postenje, kojim ste mogli da se dicite, prihvatili ste se oruzja protiv komsija, zena i dece i to nazivate oslobodilackom borbom. Ta vase oslobadjanje zivota nejakih i oruzana borba protiv sopstvene drzave, zove se terorizam i izdajstvo. Docekali ste okupatore svoje zemlje da omguce vasim izdajicama bogacenje. Vasi stari nisu odobravali otimanje a vi sada otimate i omogucujete da pljackaju vasu i nasu zemlju.
S. Savic
Preporuke:
13
0
72 petak, 30 novembar 2012 07:34
Srboljub Savic
D.3 "Prijatelji" su vas gurnuli u borbu, zlocine i
iluziju. Svu podrsku morali ste da platite. Na Albanci na svetu razrezan je porez "zamazanje masne guske". Vi mislite da svet (van novina i TV) ne vidi
vase zlocine (i glupost). Vidi svet i nevidjenu
pljacku i sluzenje narko(CIA)kartelu (jer ste bas
pogodni a jeftini). Samo vi ne vidite da ste platili
za veliku Albaniju a dobili laznu zastavu i laznu
drzavu. Gazda-Amerima ne pada napamet da vam dopuste
Veliku Albaniju. Njima treba nered, pretnja, strah,
nestabilnost. To suosnove njihovog "modusa vivendi".
Preplavili ste Pristinu zastavama Albanije (za vasu
inace znate da je "falsh") ali ce "izdaja ideje"
doci na naplatu.
Pitajte vase stare, kako je izgledala Metohija
pre 30 godina. Pitajte koliko je fabrika bilo na
KiM i koje u njima radio. Pitajte za zdravstvo,
skole, kulturu, ...U Pec, danas ne morate putovati
(internetu hvala).Da li je zaposlenost 1 ili 2,5%
na 100.000 stanovnika, sami ocenite cinjenicu.
S. Savic
Preporuke:
11
0
73 petak, 30 novembar 2012 09:40
Ent
@albanopolis@vasilije
Zašto patite od kompleksa niže vrednosti i vi ste ljudi.
Preporuke:
12
2
74 petak, 30 novembar 2012 09:50
@hm
"Pitanje za sve prisutne, ali da dobro razmislite!
Zar bi haški tribunal uradio ovako nešto Srbiji koja je članica EU i NATO?!? "

Dobro sam razmislio. Uradio bi.
Preporuke:
17
0
75 petak, 30 novembar 2012 10:24
Igra senki@Jasna*
Oktobra 2000. je izveden puč, to nije sporno, samo što je nastavak tog puča izveden 2008. a izveli su ga Nikolić i Vučić. Ko je finansirao "demokrate" 2000. više nije tajna, postoji knjiga onog Engleza, "Igra senki". A ko je finansirao naprednjake da režiraju nastavak oktobra 2000, to ćemo tek saznati.Verovatno isti. Ali stranci su pedantni pa ćemo sigurno dobiti neku knjižicu sa detaljima, ciframa, posrednicima i slično.

Vi prebacujete drugima spinovanje a meni se čini da ste Vi u tome majstor.Pa da predupredim stvar. Nisam nikada bio član nijedne partije.Mislim da je Milošević od klasičnog komunističkog aparatčika (koji je između ostalog zabranio preštampavanje dela Slobodana Jovanovića),doživeo metamorfozu u istinskog srpskog patriotu i državnika. Peti oktobar i onu masu - da ne upotrebim drugi izraz - sam gledao sa užasom.Svi koji su se smenjivali na čelu ove zemlje posle 5.oktobra su dostojni prezira. Prvo mesto na toj crnoj listi nedvosmisleno pripada Nikoliću i Vučiću.
Preporuke:
13
3
76 petak, 30 novembar 2012 10:36
Igra senki@Jasna*
P.S.
Kad pišete o puču oktobra 2000. trebalo bi da pišete i o puču oktobra 2008. jer to je drugi čin ISTE tragedije sa ISTIM režiserima.
Preporuke:
7
2
77 petak, 30 novembar 2012 10:47
jednorog
@RobespjerNe shvatam šta Vi, ili Vaši istomišljenici hoćete da kažete stalnim ponavljanjem delova, ili celine Miloševićevog govora od 2.oktobra 2000? Šta nam to sad koristi? Šta nam je to tada koristilo? Što nije uradio svoj posao, valjda je čekao mene da mu branim vojsku i policiju čiji je bio vrhovni komandant? Valjda sam ja trebao da čuvam Jul (koji i sada prezirem i smatram zločinačkim koliko i ovk) i onu ...? Njegov potpis na saradnju sa Hagom nas je doveo tu gde smo sada, a to je gotovo bezizlazna pozicija. Toma i Vučić (SRS) su delo njegovog db-a, kao što je Dačić bio njegov portparol. Činjenice su neumoljive. Nama je neophodna srpska, čisto srpska, najsrpskija moguća politika i sagledavanje stvarnosti da bi izašli iz belaja u kome smo. Preteraste sa Vašim levičarskim šamanima! Goran Matić, portparol Vašeg "patriotskog" (Slobinog i Mirinog) Jul-a je od 6 oktobra 2000, bio na platnom spisku CNN-a, proverite, "rodoljubi"!
Preporuke:
16
3
78 petak, 30 novembar 2012 10:54
Beli Orao
""Doda
...Haradija i Thacija lako cemo se reshiti ali kako objasniti vama...

Dodo Dodiću, namirisao sam te odavno da si Srbin. Dodića ima u Medveđi i Medveđi kod Trstenika. Ćuti sramoto ili idi na b52.
Preporuke:
10
3
79 petak, 30 novembar 2012 11:36
Robespijer
Njegov potpis na saradnju sa Hagom nas je doveo tu gde smo sada


Kad i gde je Milošević potpisao saradnju sa Hagom?
Preporuke:
4
6
80 petak, 30 novembar 2012 11:44
...
Ne samo potpuna istina, nego i prvoklasan novinarski članak, čestitam autoru. S koliko je dobrog stila napisan vidi se i po tome što je poentirao (retoričkim) pitanjem a nije davao odgovor, koji ionako svi znaju.

Ali vreme je da se pozabavimo sledećim pitanjem: zašto? Zašto zapravo naša politička klasa nastavlja istim sadomazohističkim putem? Koji su ekonomski razlozi? Koji politički? Koji vojni? Koji sociološki? Koje su ideološke pretpostavke ovog samoubistvenog puta? U kojoj meri je celo naše društvo bolesno?
Preporuke:
3
1
81 petak, 30 novembar 2012 11:46
Andro Lutak
Odavno je ovo "nedićeva srbija".

Aktuelni vlastodršci su sramni nastavak jedne te iste priče.
Preporuke:
3
8
82 petak, 30 novembar 2012 11:51
@Robespijer
U Dejtonu.
Preporuke:
6
3
83 petak, 30 novembar 2012 11:58
Niko Nikolić
@ Igra senki
Neverovatno je tvoje neshvaćanje našeg Predsednika Nikolića i potpredsednika Vučića.
Oni su razapeti na križ i prolaze kroz srpsku Golgotu kao velikomučenici.
Uz svoje muke isti trpe i bol vlastitog naroda (zbog amputacije Kosmeta), a ti ih stavljaš na čelo prezrenih postoktobarskih srpskih izroda.,


@ Robespijer
Tvoj Slobo je potpisom Dejtonskog ugovora (sa poglavljem o kažnjavanju zločina) suglasio sa osnivanjem haške kreature.
Preporuke:
3
7
84 petak, 30 novembar 2012 12:02
Robespijer
@ @Robespijer

Izvolite, imate Sporazum u Dejtonu, na netu. Citirajte deo o saradnji u Hagu!
Preporuke:
3
4
85 petak, 30 novembar 2012 12:16
jednorog
@Robespjer
Proučite dokumentaciju vezanu za mirovni sporazum za Bosnu i Hercegovinu, kako onu potpisanu u Dejtonu, tako i onu u Parizu. Kako se behu zvala ona braća što su na Zlatiboru, ili gde već u Srbiji, kidnapovana i izručena Hagu, 1998? To je i tada tretirano kao naša "međunarodna obaveza", nije to DOS izmislio, ima DOS i previše svojih zala, ali, ovo je Slobino zlo. Milošević je naseo na "Welcome president Milosevic" u bazi Rajt-Paterson, kao i na "navlaku" da je faktor mira i stabilnosti. Mislio je da se Hag na njega ne odnosi, već na "srpsku boraniju", koja je nosila puške i ginula godinama. A on je, sa svojom hipi-crvenperkom vikao kako "Mir nema alternativu".
Preporuke:
9
5
86 petak, 30 novembar 2012 12:26
jednorog
@Robespjer
Nije rešenje da ludake od 5 oktobra, zamene ludaci od 4 oktobra, jugo-komunisti. Celu srpsku "opoziciju" je pravila Slobina služba. Ali, kao i sve drugo što je pravio, i to mu se otelo i došlo glave. Rođenu ženu nije umeo da drži pod kontrolom. Toliko o patriotskoj levici. Znam i za priče kako je gotovo sa Srbima, jer je "pao Ranković". Srbija ima milenijumsku istoriju, a sve je svela na "lijeva skretanja". Da bismo vratili Kosovo i Krajinu, moramo da "vratimo" Beograd.
Preporuke:
10
2
87 petak, 30 novembar 2012 12:39
Robespijer
@ jednorog

Nemojte Vi mene upućivati šta da proučim. Podrazumeva se, da ste Vi to sve već dobrano proučili, čim iznosite takve tvrdnje. Izvolite, citirajte deo o saradnji sa Hagom i isporukom naših ljudi. U protivnom, smatraću Vas falsifikatorom i podmetačem.
Preporuke:
3
9
88 petak, 30 novembar 2012 13:01
Igra senki@ Niko Nikolić
Niko, priznajem da ne shvatam. Zašto velikomučenici Nikolić i Vučić ne daju ostavke i ne siđu sa "križa"?
Nikolić bi mogao da nastavi studije a Vučić da konačno negde zasnuje radni odnos. Uzgred, smanjile bi se i muke naroda koji mora da čita ove njihove izjave.
Preporuke:
5
1
89 petak, 30 novembar 2012 13:07
Robespijer
@ jednorog

Odgovarate kao svedok Oberšal, na suđenju V. Šešelju. Sve dok mi ne navedete tačan citat iz Dejtona, gde se jasno vidi da je Milošević stavio potpis na isporuku naših ljudi, smatraću Vas ni malo boljim od Vuka Draškovića i Čede Jovanovića, i njima sličnim, koji isto to tvrde.
Preporuke:
5
7
90 petak, 30 novembar 2012 13:08
Šešeljevac
Naknadna pamet je ljigava, naknadna izdaja je zločin.
Preporuke:
5
0
91 petak, 30 novembar 2012 13:10
otkud ova u Srbiji 1997?@Robespijer
Nedelja, 31. avgust 1997.
Portparol Haskog suda i UN u Beogradu Suzan Manuel - gost "Nase Borbe"

- Saradnja potpisnika Dejtonskog sporazuma sa Sudom za ratne zlocine je bio jedan od kamena temeljaca Dejtona.

Ako je Slobo bez preke nužde i potpisanog sporazuma pustio Hag da mu vršlja po Srbiji, još bolje!

Ćuti, ne brukaj se!
Preporuke:
7
3
92 petak, 30 novembar 2012 13:12
Byakuya-sama
Ne vređajte Nedića.
Preporuke:
10
3
93 petak, 30 novembar 2012 13:17
Robespijer
Rođenu ženu nije umeo da drži pod kontrolom


Vi, krajnji desničari i verski fundamentalisti, nećete nikada shvatiti, da žena nije lična svojina, koja se drži pod kontrolom. Žena je ličnost, sa svojim punim integritetom. Kamo sreće, da mnogi mogu da pruže ljubav svojoj ženi, kao što je to činio Milošević. I kamo sreće, da mnoge žene imaju takve muževe, kao što je imala Mirjana Marković. Tek tada će u ovom društvu početi nešto da se menja.
Preporuke:
8
8
94 petak, 30 novembar 2012 13:21
doda
@Beli orao, za razliku od tebe ja tacno znam shta sam i odakle sam.Moji preci su tacno iz nekadasjneg centra Nisha u kome danas nema ni jednog jedinog albanca ili ako ti je drazhe Shqiptara,a zashto, raspitaj se malo.Ponavljam ,teshko je kad zlocinac misli da je zhrtva.Nepravda,kazhete,ali kako je trebalo da vas docekamo,i shta je trebalo da uradimo kad smo znali shta ste uradili po Bosni,Krajini.Dosta smo bili vashi glineni golubovi tokom 100 god,gde biti policajac na Kosovo je bilo premija.Bij,ubi ,siluj ,pljackaj to je bilo Moto vashe policije ...
Preporuke:
1
13
95 petak, 30 novembar 2012 13:43
jednorog
@Robespjer
Pogrešio sam: braću Banoviće je na pijaci uhapsila Điđićeva policija. Miloševićeva Kancelarija za saradnju sa Haškim tribunalom je 30 marta 1996 izručila Hagu Dražena Erdemovića i nekog Kremenarovića. U tome su najneposrednije učestvovali tadašnji pomoćnik ministra pravde Republike Srbije Aranđel Markićević i drugi tužilac Haga Bluit. Uhapšeni su u Bečeju, a saslušavani u N. Sadu, kod, misilim sudije Vujičića, ili tako nekako. Pogledajte anekse Dejtona. Inače, tadašnja Kancelarija za saradnju sa Hagom nije potrajala ni godinu dana. Milošević je pokrao lokalne izbore, pa je posle "Leks specijalisa" zapad rešio da ga ruši. I milom, i silom. A on je, da bi se sačuvao, ukinuo i tu kancelariju.
Preporuke:
9
3
96 petak, 30 novembar 2012 13:48
jednorog
@Robespjer
Ta žena, ta ličnost, je sve nas uništila, koristeći moć svog muža, sama nije umela ni konzervu da otvori. Rasturila je svoju porodicu, vlastitog muža spakovala u grob, a njoj ništa ne fali. Peva Larinu pesmu, moguće da je i Živago doskakutao. Inače, zobg tih "slobodnih ličnosti", najbolje zanimanje u Srbiji je udovica: Stambolić, Milošević, Đinđić, pa i Broz. Eto, rasplakali ste muškog šovinistu u meni. Sirote one, "teške" su više od 2/3 muške populacije Balkana. I više od 9/10 ženske populacije.
Preporuke:
10
3
97 petak, 30 novembar 2012 13:56
robokap
Jedini koji je izrekao suštinu današnje SRBIJE je gos.RIN O_O TO u svojim komentarima.TU mu se pridružuje i Biljana Nikolić a za gospodu STANIĆA;ROBESPJERA I JASNU koji zdušno brane neke stvari mogu samo da poručim.DA nije bilo TITA i KOMUNIZMA mnogi koji danas misle da su tzv.SRPSKA ELITA bi dalje bili čobani sa planina .A za AUTORA samo jedna opaska .Upoređivati vlast posle 5.oktora sa NEDIĆEM je uvreda za njega.
Preporuke:
12
2
98 petak, 30 novembar 2012 14:24
Robespijer
@ jednorog

Moraću opet na Šešelja i Oberšala. ''Kada bi mi neki student na ispitu ovako odgovarao'', kaže Šešelj Oberšalu, ''smesta bih ga oborio''.

I dalje ne navodite relevantan deo iz Dejtona, koji se odnosi na isporuku naših ljudi. Manite me tih Vaših objašnjenja. Najpre, Erdemović nije bio srpski državljanin. Drugo, sam je tražio da ga isporuče, jer je imao dogovor sa tužilaštvom, što se vidi i iz presude, kada je dobio svega par godina zatvora za ubistvo stotinu ljudi.

Zaključujem da ste samo najobičniji podmetač, koji u antikomunističkoj histeriji, ne preza ni od čega, pa ni od takvih falsifikata.

Ovo što ste odgovorili za Mirjanu Marković je ispod svakog nivoa, te ne zaslužuje odgovor.
Preporuke:
3
8
99 petak, 30 novembar 2012 14:29
jednorog
@Robespjer
Član 8 sporazuma, tačka 4 - MKTJ -ko ne može biti član Komisije;
Član 9. Razmena zarobljenika, podtačka g;
član 10 Osnovnog sporazuma. Stranke će sarađivati sa... uključujući i Međunarodni krivični tribunal za bivšu Jugoslaviju.
A sad čitajte dalje sami, ne mogu više da Vas podučavam za dž.
I još nešto: Drašković, Vuk - je komunista bio i ostao, pandan mu je samo Mika Špiljak. To što se on predstavlja kao monarhista, "desničar", njegova je stvar. Ako bi rekao da je Jelena Karleuša, vi biste mu poverovali?
Jovanović, Čedomir - levičar. Kod njega je Vaš istomišljenik, poslednji živi upravnik koncentracionaog logora u Evropi, komunista - Jovo Kapičić, diplomirani Titov ubica, tamničar i otmičar.
Preporuke:
13
4
100 petak, 30 novembar 2012 15:06
Robespijer
Nažalost, ovo je tako bedna podmetačina sa Vaše strane. Najpre, pogledajte kako glasi naslov aneksa sa članovima koje citirate:

SPORAZUM O VOJNIM ASPEKTIMA MIROVNOG REŠENJA
Republika Bosna i Hercegovina, Federacija Bosne i Hercegovina i Republika Srpska (dalje u
tekstu "strane") saglasile su se o sledećem

Onda ide samo sporni član 9. od svih koji ste citirali:

Bez obzira na gornje odredbe Strane će poštovati svako naredjenje ili zahtev Međunarodnog
tribunala za bivšu Jugoslaviju za hapšenje, držanje, predavanje ili pristup licima koja bi inače bila oslobođena i predata na osnovu ovog člana, ali koja su optužena za prekršaje u okviru
jurisdikcije Tribunala. Strane moraju da zadrže lica koja su razumno sumnjiva za takve prekršaje
za dovoljno dug period da bi se omogućila odgovarajuća konsultacija sa organima Tribunala.


Dakle, ovo se nikako ne odnosi na SRJ, već samo na subjekte iz naslova. Trebate Vi još mnogo što šta da naučite o pravu.
Preporuke:
4
7
101 petak, 30 novembar 2012 15:33
jednorog
@Robespjer
U pravu ste. Milošević nije ni bio u Dejtonu, to je propaganda, nije ništa potpisao, nije ni bio na čelu delegacije, Erdemović i Kremenarović su se sami izručili vlastitim Jatovim avionom, uhapšeni su u Bečeju, kasabi u mh federaciji. Uostalom, Erdemović i nije bio srpski državljanin i ko ga... "Mudorm" procenom rodoljubive levice odmah posle njega se otvorila Srebrenica i RS danas "visi", kao genocidna tvorevina. Na dan "Bljeska", kad je pala Zapadna Slavonija, rodoljubivo-levi RTS je puštao prvomajske uranke i krkanluke, a Krajišnike je tokom "Oluje" patriotski i hrabro branio faktor mira i stabilnosti, kao i vi: "ko ih ... nisu srpski državljani". Na demonstracijama u BG tada, oganizovanim zbog izdaje RSK, polomila nas je "rodoljubiva leva policija". E, a sad mi recite, kakve koristi mi danas imamo od Slobinog govora? I kakve smo koristi imali tada?
Preporuke:
9
4
102 petak, 30 novembar 2012 15:39
Robespijer
@ jednorog

Dalje, član 9. se odnosi na razmenu zarobljenika:

Strane će bez odlaganja osloboditi i predati sve borce i civile koje drže u vezi sa sukobom (dalje u tekstu "zarobljenici") u skladu sa međunarodnim humanitarnim pravom i odredbama
ovog člana.


Onda ide podtačka G. koju sam prethodno citirao. Dakle, ovaj član se odnosi na zarobljenike, odnosno na lica koja su neposredno učestvovala u borbama. I bez obzira što se ovo ne odnosi na SRJ, jer nije bila učesnik sukoba u BiH, niti je držala zarobljenike, ovaj član je sasvim opravdan, kako bi se kaznili neposredni izvršioci krivičnih dela i ratnih zločina.

Propao Vam je pokušaj da izvrnete činjenice. Ne postoji ni jedan član, koji direktno obavezuje SRJ da izruči bilo koga. Dejtonski sporazum zbirno čini niz podsporazuma, od kojih SRJ ne obavezuju svi. Ona je više garant sporazuma, nego što je bilo šta iz tog sporazuma obavezuje.
Preporuke:
3
8
103 petak, 30 novembar 2012 15:40
@robokap, 30 novembar 12:56
Tačno od A do Š.
Preporuke:
5
1
104 petak, 30 novembar 2012 15:48
@jednorog
"Celu srpsku "opoziciju" je pravila Slobina služba."

Celu srpsku opoziciju su pravile i finansirale strane službe a Slobini DB-ovci su se infiltrirali kad su pojedine partije već bile osnovane.
Preporuke:
9
2
105 petak, 30 novembar 2012 16:01
oklopna konjica
završen je trijumfom nedićevske filozofije i puzanjem i ulagivanjem najgorim neprijateljima Srbije, od SAD do Albanaca, kojima je čak istolerisano i naconalističko orgijanje povodom Dana zastave i u samoj Srbiji.

u CENTRALNOJ Srbiji !!! Pobogu, covece !!!
Preporuke:
1
4
106 petak, 30 novembar 2012 16:18
Robespijer
@ jednorog

Veoma je tužno što jednog osvedočenog zločinca poput Erdemovića, koji je sam priznao da je učestvovao u ubijanjima civila, upoređujete sa generalima Ojdanićem, Lazarevićem i drugim, njima sličnim, koji su se borili da nas zaštite od takvih.

Erdemović, ponavljam, nije bio srpski državljanin i imao je dogovor sa tužilaštvom. Sam je tražio isporuku. Osuđen je na par godina zatvora, jer je sarađivao, poput B. Plavšić. On je danas na slobodi.

E, a sad mi recite, kakve koristi mi danas imamo od Slobinog govora?


Danas, zaista, nikakve. Trebalo ga je slušati onda, jer danas je kasno.
Preporuke:
3
8
107 petak, 30 novembar 2012 16:55
jednorog
@Robespjer
Odgovora na pitanje čemu služi Miloševićev govor i kome može da pomogne, nema, naravno. Da zaključim: Miloševićeva sudbina je tragična, ali je mnogo tragičnija sudbina srpskog naroda, koji danas SAM stoji i čeka ko će sve da ga ubija, jer je to dozvoljeno i poželjno. I nikog nema da pomogne Srbima, čak ni Rusi u koje se kunemo neće preći onu crtu koja bi za nas bila spasonosna. To ne treba ni očekivati, niti se na njih ljutiti zbog toga. Ti Srbi, u koje i sam spadam, nemaju za koga da glasaju, uzdaju se samo u Boga i vlastite snage, pa dokle se izdrži, svesni da ne postoji razlika između ponude 4 i 5 oktobra. Isto je to Titovo smeće, kao što je i sam Broz bio smeće. A Vi slobodno čitajte Slobine govore i Mirine knjige i živite u vlastitim projekcijama. I titlujte Tita, za života nije stigao do logopeda, od silnih vizija. Ako je uopšte umro, u šta sve više sumnjam.
Preporuke:
8
2
108 petak, 30 novembar 2012 17:15
jednorog
@Robespjer
Nije bitan Erdemović, već ko ga je izručio. A Vi bi malo da se igrate Boga, pa "ovaj može, ovaj ne..."? Batalite tu igricu, suviše je opasna. Čovek je čovek, nije Bog, kad umisli da jeste, uvek pođe po zlu. Haški tribunal je loš ne zato što je antisrpski, već zato što je neko sebi dao pravo da određuje ko može da živi, a ko ne, na osnovu svog viđenja, simpatija, novca... I to demonijaštvo Ujedinjenih nacija bi da se igra Boga. Celoj planeti zato ide po zlu.
Preporuke:
8
3
109 petak, 30 novembar 2012 17:25
seljak bezemljaš
&IGRA SENKI
Da se mi poslužimo tehnikom komiteta KP i da Miloševiću na teret dodamo i da je zabranio izdavanje sabranih dela Slobodana Jovanovića(Prvo izdanje 1933.g. Geca Kon.Imate ga digitalizovano na netu.)

Sabrana dela Slobodana Jovanovića izašla su 1990.g.u izdanju BIGZa i SKZ.
Bilo je i onda neobaveštenih ljudi.
Jedan od njih je bio DOBROSAV BJELETIĆ direktor Zavoda za udžbenike i izvršni sekretar partije,neznam za šta.
Dela Slobodana Jovanovića su 1989.g. verovatno bila spremna za štampu a D.B.je na saznanje da neko hoće da se štampaju knjige S.J.reagovao spominjanjem pištolja,mog imena i imena još jednog čoveka.
Ja sam tu bio nevažan glasić koji je znao da je stiglo višeglasje.Drug Dobrosav je promašio vreme i način sticanja karijere.Nekoliko godina ranije,radio bi sud,nekoliko decenija ranije taj pištolj bi pucao.
Sa Miloševićem stigla je i sloboda.(ličila je na galamu ali to je druga priča)
A DA MI UPRKOS ČINjENICAMA STAVIMO SVE NA MILOŠEVIĆEV TERET.ŠTA KAŽETE
Preporuke:
6
0
110 petak, 30 novembar 2012 17:45
Beli Orao
""Doda. Dodiću, ako kažeš da si iz Niša onda si čistokrvni Srbin. Sramoto jedna. Kako te nije sramota da pišeš srpskim jezikom.
Preporuke:
6
0
111 petak, 30 novembar 2012 18:25
Robespijer
@ jednorog

Evo, rasplakaću se što Vi nemate za koga da glasate. Ima jedna dobra rečenica, pokojnog Dragoša Kalajića, koji je opet citirao pojedine savremene ruske mislioce, a koja glasi ''Gađali ste komunizam, pogodili ste Rusiju''. Fantastično rečeno. Tako ste i Vi i Vama slični gađali komunizam u Srbiji, a pogodili ste Srbiju. I ja sada treba da jadikujem sa Vama, zbog Vaše kratkovidosti. Vaš ideološki kružok je doveo do ovoga, sada lijete krokodilske suze. Kako je naziv one knjige, ''Moskva suzama ne veruje''? Ni ja ne verujem Vašim suzama, što niste u svojoj antikomunističkoj histeriji, mogli da vidite najprostije stvari. Vi ionako iz svoje sujete, nećete da razumete pouke iz govora Miloševića. Šta Vam ja tu mogu. No, svi pokušaji falsifikovanja, kao što ste malo čas učinili, ne mogu sprati sa Vaših istomišljenika ljagu, da ste Srbiji uskratili pravo da upravlja svojom sudbinom. Ja baš sada imam opet za koga da glasam - za SPS. Hteli ste evropski put, dobićete ga.
Preporuke:
4
7
112 petak, 30 novembar 2012 18:35
fristajlo
doda
Haradija i Thacija lako cemo se reshiti

Kada i kako?
Jezik,pismo,religija,obicaje,shta nas mozhe navesti na to da mozhemo biti zajedno,recite!

Tačno, ništa; zato ste i dožli iz Albanije.
OKUPATORE

Interesantno je da sada mi vas vidimo tako.
nacija koja misli da je Kosovo kolevka srpstva a gde u toj kolevci raste tudje dete

Prouči istoriju, ali ne tu vašu, instant; sporiš se sa UNESKO-m, ne sa mnom.
Haradinaj,Thaci,Ceku

...su kriminalci, i Vi to znate; a o njima pričate ono što smete...
Vi Miloshevica niste poslali u Hag zato shto je cino zvertva

...nego zato što je Srbijom vladala marionetska "vlada", sa kojom je gotovo. Klima se menja, ubrzano; Vaši saveznici slabe, naši jačaju.
Pa Vi sad vidite, čemu možete da se nadate.
Shvatam ja Vašu situaciju; samo Vam ukazujem na opcije, koje meni ne izgledaju ni malo vesele. Propustili ste priliku, ako je uopšte i bilo.
Preporuke:
5
2
113 petak, 30 novembar 2012 18:37
covek iz loznice
da pisem latinicom,pa da me siptar sto se ,,pojavio na,,nasem sajtu,, dobro razume.sta ces ti na nasem SRBSKOM SAJTU!
Preporuke:
4
1
114 petak, 30 novembar 2012 18:48
Igra senki
Za seljaka bezemljaša

Sabrana dela Slobodana Jovanovića imam u originalu (zelene korice), nasledio sam ih od dede. Knjige su mi raštrkane po kući ali ovde pred sobom imam recimo drugi tom, „Političke i pravne rasprave“, Izdavačka knjižarnica Geca Kon, izdanje 1932. godine (a ne 1933), i Tom 17 „Primeri političke sociologije. Engleska, Francuska, Nemačka 1815-1914“, Geca Kon, 1940. godina.
Pošto imam Slobodanova sabrana dela u kući (mislim, razume se, na S.J.), nisam bio zainteresovan kada će i da li će biti ponovo štampana. Međutim neki od mojih prijatelja su željno očekivali da ih čitaju tako da sam za čitavu tu peripetiju oko zabrane/dozvole slušao od njih. Dakle iz druge ruke. Ako sam Vas dobro razumeo, Milošević je bio izvan cele te priče. Ako je tako, onda mi je zaista drago
Preporuke:
3
0
115 petak, 30 novembar 2012 18:51
Igra senki
Za seljaka bezemljaša

Mislim da je bio čovek velikog formata, velikih kvaliteta i velikih grešaka. Ovo sa zabranom je bilo sitničavo i smešno i zaista nije ličilo na njega. E sad, to izgleda protivrečno sa mojom primedbom da je počeo karijeru kao klasičan komunistički aparatčik ali bilo bi mi potrebno više od dve hiljade znakova da to obrazlažem baš zato što nisam osoba koja nekome stavlja SVE na teret ili SVE u prilog. Ali evo, pokušavajući da izvagam pluseve i minuse, o Miloševiću imam visoko mišljenje (jedini srpski komunista o kome tako mislim). O generalu Milanu Nediću (jer o njemu je ovde reč) mislim sve najbolje, tačnije divim mu se, a garniture koje se smenjuju posle 2000. godine prezirem.
Preporuke:
5
1
116 petak, 30 novembar 2012 18:57
jednorog
@Robespjer
Vi, dakle tvrdite da je Srbija postojala u Jugoslaviji i to još u SFRJ? Nije postojala, ili su Vam Ranković, Krcun, Draža Marković, Pera Konj i ostale gromade Srbi? Vi ne uviđate razliku između Srbije i nekog kombinata, Vama je to isto! Ne znam koji su to moji, koji su rušili Miloševića? Nema razlike između 4 i 5 oktobra 2000, ponovo Vam kažem! Slobin Legija je prešao na Đinđićevu i Koštuničinu stranu. A Vi sad tvrdite kako je Legija bio ok dok je bio kod Slobe, a nije valjao kad je prešao kod Koštunice i Đinđića? Tvrdite kako su vojska i policija bili dobri dok su 4 bili uz Slobu, a loši kad su 5-og prešli kod Đinđića i Koštunice? Tvrdite kako je Sloba bio ok dok je izručivao Erdemovića, a Đinđić nije bio ok kad je izručio Slobu? Nema tu mojih, svi su Vaši: jedne volite, jedne ne. Ali jedni bez drugih ne postoje. A moj nije ni jedan. Sutra je rođendan Vaše Srbije, 1 decembar. Lepo ga proslavite.
Preporuke:
7
3
117 petak, 30 novembar 2012 19:05
jednorog
@Robespjer
Pominjete Dragoša Kalajića? Sa kojim pravom? Za života ste ga vi levičari, tretirali i zvali fašistom. Njega i pokojnog Nebojšu Krstića,(za dva dana je 11 godina kako su ga ubili), nemate pravo da pominjete ni vi,Slobini sledbenici, ni iz DOS-a. A pogotovo ne ovi iz SRS/SNS sekte. Jer oni su bili Srbi!
Preporuke:
7
3
118 petak, 30 novembar 2012 19:10
Slavomir Srpski
Postoji ipak ogromna razlika izmedju Nedicevog kolaboriranja sa okupatorima i ovih sadasnjih, a koja ide na prednost Nedicu.

Ipak, ma koliko to bilo ruzno za Srbiju, kolaborator Nedic je delovao u potpuno vojno okupitanoj Srbiji i Beogradu, uz ultimatum da bi za jednog ubijenig nemackog vojnika bilo ubijeno 100 Srba (ne vojnika, naravno, vec civila, kao recimo djaka u skolama).

Danas je to kolaboriranje jadno jer se ne bazira na efektivnoj totalnoj okupaciji Srbije, ili ulyimatumu ubijanja njenih djaka po skolama, vec zbog, kako Vucic jasno objasni u skupstini, stava da Srbija bez EU tek sutra nece moci da isplacuje penzije gradjanima.

I to pravdanje zbog navodnih isplacivanja penzija, sto bi bio dakle EU-ucena srpskim domorocima, je po njima razlog da kapituliramo na citavom Kosmetu.


Koje je delikt izdaje od ova dva, veci, ostavljam citaocima da se izjasne.
Preporuke:
4
2
119 petak, 30 novembar 2012 19:34
O nepotkupljivosti, revoluciji i kontrarevoluciji
Za građanina Robespjera

Vi i Vama slični ste gađali i komunizam i Srbiju, i pogodili ste i jedno i drugo.
Najpre ste izvršili nacionalizaciju i Ustavom iz 1946. uspostavili sistem društvene svojine koja "onemogućava najamne odnose".Onda ste 50 godina pričali građanima o vrednostima radničke države da bi decembra 1989. doneli Zakon o prometu i raspolaganju društvenim kapitalom kojim je omogućena privatizacija društvene svojine (prećutno preimenovane u društveni KAPITAL !!!). Dakle proces obrnut od onoga sprovedenog 1946.To ste nazvali reformom mada je bilo jasno da je to kontrarevolucija koju su sproveli isti oni koji su sproveli revoluciju 1946. Slučaj jedinstven u istoriji, građanine Nepotkupljivi.
Preporuke:
7
3
120 petak, 30 novembar 2012 19:51
@albanopolis
ej,gde si srbljanovićka-tadiću-žarkoviću-B92mesije?ništa to nama nije,srpski petooktobarci/šiptarski lobi su baš poradili na velikoj albaniji na izvađenim organima.ili si to ti,čedomire,ružice?
Preporuke:
4
3
121 petak, 30 novembar 2012 19:51
Robespijer
@ jednorog

Da, ja tvrdim da je Srbija postojala u Jugoslaviji, nikad jača, cenjenija i poštovanija. Da, svi su oni Srbi, a zbog takvog Vašeg etiketiranja na podobne i nepodobne Srbe, Srba je sve manje. Vaš ideološki korpus je isključio iz srpstva i Srbe katolike, i Srbe muslimane, i Srbe ateiste, i Srbe homoseksualce, Srbe komuniste...i mnoge druge. Samo ste Vi i Vama slični pravi Srbi, niko drugi. Snaga razvijenih država je upravo u tome što te podele ignoriše, što su svi Francuzi, Nemci, Španci...bez obzira na versku, političku, seksualnu ili bilo koju drugu opredeljenost. No, Vi to ne možete shvatiti. Sutra Vi treba da slavite, jer nisu komunisti stvarali SHS. Stvarali su je Vaši. Ja sam slavio juče.
Preporuke:
7
9
122 petak, 30 novembar 2012 20:06
Robespijer
@ jednorog

Za razliku od Vas i Vama sličnih, Kalajić, iako ideološki protivnik, nikad nije išao tako ostrašćeno u oceni pojedinih događaja i procesa. Vi se nikada ne bi ste usudili da kažete i delić onoga što je on izrekao za SSSR, Staljina, socijalizam... (videti: Dragoš Kalajić Poslednji Evropljani).

Vaš ideološki kružok nikada neće imati dovoljno poštenja da kao Kalajić oda priznanje svom protivniku.

A verovatno, po shvatanjima pravoslavnih verskih fundamentalista, nije bio ni pravi Srbin, tražio je kremaciju, a ne sahranu.
Preporuke:
6
9
123 petak, 30 novembar 2012 20:11
@Robespjer@ jednorog
Konačno ste rekli pravu stvar. Kao što su u Francuskoj svi Francuzi bez obzira da li su beli, crni, žuti, mešanci, Alžirci, Marokanci,Alzašani (Nemci), Savojci (Italijani), Bretonci, Korzikanci.. tako i u Srbiji SVI TREBA DA BUDU SRBI.
Preporuke:
5
2
124 petak, 30 novembar 2012 20:25
Jasna*@Robespjer
"Evo rasplakacu se sto vi danas nemate za koga da glasate.Gadjali ste komunizam ,pogodili ste Rusiju" ...itd.
Bas tako,bravo Robespjer!
Ali tesko je diskutovati sa politicki i pravnicki polupismenim i ostrascenim desnicarima,koji izvrcu cinjenice,tumace medjunarodne sporazume proizvoljno,pausalno,onako kako su culi na TVu,od strane svakojakih opskurnih likova iz Slobine opozicije, a ne onako kako je napisano,bave se podmetanjima i lazima,poluistinama ,te potpisao ono,te zabranio ovo, ,i sve to zbog toga sto nece da priznaju da su pogresili,da su rusili komunizam ,a srusili Srbiju,sad kukumavce sto nemaju za koga da glasaju.
Preporuke:
4
10
125 petak, 30 novembar 2012 20:33
večno vraćanje,ponavljanje
da li možete,srbi,da se složite,ikada?,i da u ovom ratu koji traje nad nama,ovde,u srbiji,od početka 90tih,zakopate međusobna ideološka neslaganja i sukobe,da se okupite,da se saborno ponašate,da se ne rasipate i da međusobno ne ratujete tumačenjima,kontekstima,komentarima na komentar.ne kažem,sve je to korisno da bi se razvijala kritička misao,da bi se unapredio jezik i da bi se osvetlili svi prljavi i nevidljivi uglovi,ali podele među srbima su,izgleda,tolike da se u taj prostor razdora i međusobne nepomirljivosti,kao klin,umeću,i tu nalaze svoje mesto za delovanje politikanti,agenti,dostavljači,plaćenici,psihološke mrlje od ljudi koji se prodaju za kusur i sve ih je više na tom mestu koje ste vi,srbi,za njih otvorili,predeli im ga da vršljaju,potkradaju nas sve zajedno,pljačkaju,ponižavaju i kriminalizuju celokupnu i mentalnu i fizičku društvenost.na mestu gde srbi stalno obnavljaju svoje nejedinstvo rastu novi srbi koji to nejedinstvo i izdaju produžavaju do novih poraza.
Preporuke:
5
2
126 petak, 30 novembar 2012 20:41
Robespijer
@ @Robespjer@jednorog

Da, ali Francuzi nemaju dežurne inkvizitore, koji će ocenjivati nacionalnu podobnost. Ne uzimaju građanima krv, da prebrojavaju francuska krvna zrnca. Za njih su i Robespjer i De Bonšan i Kavenjak i Le Bon i Igo i Zola i Klemanso i Peten i De Gol i Miteran i Sarkozi... svi Francuzi, bez obzira na razlike. Ovde, u Srbiji, nažalost, tako nešto ne može da se zamisli. To se vidi i iz komentara mog gornjeg sagovornika.
Preporuke:
5
9
127 petak, 30 novembar 2012 20:48
jednorog
@RobespjerNemojte da govorite o Kalajiću, nemate pojma ko je i kakav je bio. Uostalom, upravo treba da se pojavi prva knjiga njegovih izabranih dela, pa čitajte. Elem, ako su Vam Draža Marković, Pera i ostali iz nomenklature SK Srbije koja je veličala Ustav iz 1974 - Srbi i ako Vam je u to vreme Srbija postojala i bila poštovana, kako ste onda za Miloševića koji je protiv svega toga bio? Pošto sam ja isključio Srbe katolike, muslimane, homoseksualce, što ste vi protiv DOS-a i 5-og oktobra 2000? Tamo je bilo od svih nabrojanih fela. Malo ste kontradiktorni, ali to je verovatno od jugoslovenstva, pa ste na svim stranama i protiv svih istovremeno. Poslednji predsednik srpske Vlade bio je, kako to u "Knjizi zadušnica" reče Brana Crnčević, Milan Nedić. Bila je to verovatno kvislinška, moguće fašistička i nesumnjivo srpska Vlada. Kao takva, bila je nemerljivo bolja od svih jugoslovenskih od 1918, zaključno sa Koštuničinom, Cvetkovićevom i Dačićevom.
Preporuke:
7
4
128 petak, 30 novembar 2012 21:04
Robespijer
@ Jasna*

Evo, Jasna, pročitajte zadnji komentar mog sagovornika u polemici. Pogledajte kakva je inverzija u njegovoj glavi. Ide toliko daleko da mu je i Koštunica jugosloven i komunista. Konačno, kada je ostvario svoj san, srušio komuniste, došli njegovi, kad ono, ćorak. I sad, umesto da kao dostojanstven čovek, prizna grešku, ljudski je grešiti, ne, njemu se svugde priviđaju komunisti. Strašno!

@ jednorog

Ne, nažalost, ne znam kakav je bio. Nisam ga lično poznavao. Upoznao sam ga preko knjiga koje je napisao. Ostajem iza svake reči koje sam izrekao o njemu. A ovo za Srbe, znao sam da nećete razumeti. Za desničare je to viša matematika.
Preporuke:
3
10
129 petak, 30 novembar 2012 21:05
jednorog
@Večno vraćanje, ponavljanje, Robespjer
Srbi su veliki, poštovanja dostojan narod, sjajne istorije. Ali, njih danas nema, odnosno nema ih više od 50-tak hiljada. A ja ću vama Jugoslovenima sa zadovoljstvom prebrojavati krvna zrnca i neću dozvoliti da se predstavljate Srbima, vi, besplatno i najbolje školovani, otimači srpske istorije, vlasnici tuđih kvadrata i korisnici lažoboračkih penzija iz srpskih fondova.
@Jasna*
Da bismo polemisali, morate da ispunite nekoliko uslova: da znate da pišete ćirilicu, da znate koja Vam je slava i da znate slavski tropar. Kad to naučite, prelazimo na teže lekcije. Ne brinite, besplatno je, ali će Vam zaista koristiti. Robespjer će morati da plaća, prema njemu nemam džentlmenskih obzira.
Preporuke:
14
4
130 petak, 30 novembar 2012 21:09
jednorog
Francuzi nemaju jugoslovensko iskustvo, imaju samo francusko, Nemci nemačko. Francuska nije tamanila Francuze zbog nacionalne pripadnosti, Jugoslavija jeste Srbe. Zato Srba danas nema, pobila ih Jugoslavija i gotovo satrla.
Preporuke:
10
4
131 petak, 30 novembar 2012 21:14
@večno vraćanje,ponavljanje
kako se ujediniti sa komunistima osim u internacionalni socijalizam? Za koji ste vi?
Šta je levičarima časno osim Srbije pod komunistima?
Preporuke:
4
3
132 petak, 30 novembar 2012 21:39
Arčibald Rajs
Za aljbanopoljisa, vasilija i ostale ljubitelje hrvatskih, muslimanskih i albanskih neonacista

Zanimljivo mi je da stalno visite ovde, šta je u pitanju? Nečista savest, lažete sami sebe u te priče kako su Gotovina, Haradinaj i ostali koljači nevini pa pokušavate ovde da nas ubedite u to?

Hrvatske, muslimanske i albanske sajtove ne obilazim, ne želim da slušam režanje zveri željnih srpske krvi, ne znam ni jednog Srbina koji ide na ta vaša verbalna orgijanja sa zapenjenim vilicama.

Vi ne izbijate sa naših sajtova, možda treba da se zapitate zašto i prestanete sebe da lažete, možda vam i bude leka.
Preporuke:
6
1
133 petak, 30 novembar 2012 21:54
seljak bezemljaš
&IGRA SENKI
POLITIČKE I PRAVNE RASPRAVE knjiga 1 i knjiga 2 izašle su iz štampe 1932 godine a knjiga 3 1933.g.Tako ste vi u pravu 66,66%.Što se tiče otalih delova vašeg komentara slažemo se skoro 100%.

Lično neznam stav Slobodana Miloševića ali je logično da sabrana dela ne bi štampana da je bio protiv.
Istina je da je pomenuti izvršni sekretar i direktor ZAVODA ZA UDŽBENIKE rekao da bi pucao na one(spominjući i mene)koji su za štampanje dela Slobodana Jovanovića.
Ja sam tu samo običan nestrpljivi čitaoc koji je slučajno natrčao u vidokrug sekretara.
I da se razumemo.On je zvučao komično jer su se drugi lukaviji partijski sekretari već prestrojavali i napadno su nosili ESEJ O SLOBODI DŽona Stjuarta Mila.
Vidi kaže mi jedan:Ovo je preveo kralj Petar.
VIDIM TRANSFORMESE VIDIM
Preporuke:
7
1
134 petak, 30 novembar 2012 22:29
Srdjan Jovanovic
Priznajmo sami sebi, svidjalo nam se ili ne, da je vazalni mentalitet danas u Srbiji poprimio razmjere epidemije i da ga tesko bilo sta moze zaustaviti. Velika vecina stanovnistva smatra da postupanje u skladu sa naredjenjima velikih i mocnih izraz prakticnosti i mudrosti, a da je principijelnost i dostojanstvo nesto sto je stvar proslih vremena. Za vecinu gradjana kratkorocni, individualni materijalni interes predstavlja svetinju kojoj treba sve podrediti, pa i zrtvovati: cast, postenje, nacionalni ponos, religiju, cirilicu i ko zna sta. Po ovom gotovo opsteprihvacenom shvatanju opsti boljitak, u prvom redu ekonomski, ce sa strane doci kao nagrada za poslusnost i poniznu disciplinu. Pri tome, mobilizacija sopstvenih potencijala, uspostavljanje drzave rada i reda, koriscenje sopstvenih prirodnih resursa i strucnosti ne postoji ni kao ideja, a kamoli opcija. Preporuka svima koji su se u ovoj vecini i sami prepoznali je da sto prije zauzmu red pred nekim kontejnerom, bice guzve.
Preporuke:
7
0
135 petak, 30 novembar 2012 22:38
seljak bezemljaš
&JEDNOROG &ROBESPIJER
Poštovana gospodo.Spominjete,Srbiju,Jugoslaviju,Slobodana Miloševića.Evo spoja iz moga sećanja.
U jednom od dva, tri,kratka i neobavezna razgovora,gospodin, Slobodan Milošević mi je govoreći o kralju Aleksandru,i nehotice dao najbolju definiciju Jugaslavije i njene istorije.
"KRALj ALEKSANDAR JE IZDAVAO SRPSKE INTERESE NA VEĆEM NIVOU NEGO SRPSKI KOMUNIST"
Istine radi moram reći da je gospodin Milošević naveo imena komunista a ne partijsku pripadnost..Ali to je nevažno.
Tek nekoliko dana kasnije postao sam svestan koliko je to tačna,kratka i precizna definicija sedamdesetogodišnje istorije jedne države.
Ne znam da li će se definicija svideti gospodinu Jednorogu ali drugu Robespijeru neće.
Preporuke:
6
2
136 petak, 30 novembar 2012 23:06
jednorog
@Seljak bezemljaš
Vaše komentare čitam sa velikom pažnjom i Vas, uz Haruna, Biljanu Nikolić i još neke smatram za veoma mudre osobe. Veliko Slobino delo je to što je probudio mnogo Srba iz jugoslovenskog mrtvila i komunističkog pretvaranja Srba u sebre - radni stalež. Bio je verujući čovek, znam za njegove odlaske na slavu jednom domaćinu u Surduku. Otac mu je sveštenik. Ali i Jul je njegovo delo. I potpis u Dejtonu na saradnju sa Hagom. Ali, sve to sada nije bitno, zato sam i pitao Robespjera što stalno ponavlja taj govor od 2 oktobra 2000. Onima koji su 5-og jurišali na skupštinu, on ništa ne znači. Mi koji nismo jurišali, taj govor znamo, ne treba nam ga ponavljati, a i beskoristan je. Rusija uklanja sve tragove sećanja na SSSR, mi još ne izbacujemo Jugoslaviju iz glave. Kako definisati srpsko, a da ne bude jugoslovensko, a pogotovo ne jugo-komunističko? Tu je spas, to mi kažite, mudri čoveče.
Preporuke:
6
2
137 petak, 30 novembar 2012 23:20
jednorog
@Srdjan jovanović
Svaku Vašu potpisujem. Decenije života u socijalizmu afirmisale su sebre - one Srbe koji emancipaciju doživljavaju kao radni stalež. Za njih je strug nacionalni interes, a kombinat država. Plata, regres, topli obrok, letovanje preko sindikata. To su ti Sebri koji su pretrajali Kosovsku bitku, jer u njoj nisu učestvovali, a plemstvo-elita je izginulo. Zato se i ubih objašnjavajući da je Srbin - plemić, "prebrojavam krvna zrnca" što bi rekli oponenti. Sebri nemaju vertikalu: čast, Boga, viteški ideal, sakralnu imperiju. Oni imaju horizontalu: radnički savet i Skupštinu: Toma - Đilas, Dačić - Tadić, Vučić - Čeda itd, njihov Haški tribunal je agencija za privatizaciju kombinata. To je potpuna promena sistema vrednosti. Danas sebarski glas na izborima vredi pola kile kafe, ili 2000 dinara, a posle mu niko ne valja. Mi nemamo državu, ne znamo joj granice, a svi krekeću o boljem životu: EU, ili komunizam. Katastrofa.
Preporuke:
8
2
138 subota, 01 decembar 2012 00:38
Beli Orao
""Srđan Jovanović. Sve se slažem prijatelju, lenčugo jedna, prebaci klik na ćirilicu ili je postavi na komjuteru.

""Jednorog.
Svaka ti je k`o u Njegoša junače.
Likovi tipa građanin samo pričaju, a ništa ne zbore.
Preporuke:
5
1
139 subota, 01 decembar 2012 00:50
Robespijer
To su ti Sebri koji su pretrajali Kosovsku bitku, jer u njoj nisu učestvovali, a plemstvo-elita je izginulo. Zato se i ubih objašnjavajući da je Srbin - plemić


Jadno je i bedno, kada neko pljuje po svom poreklu. Ponosim se što sam potomak Srba sebara, tih časnih ljudi koji su Vaši držali u ropstvu, dok su orgijali i bahanalisali po dvoru. Taj degenerisani soj plemića, nije uspeo ni sebe da sačuva, nego su se ubijali međusobno i klali, a kamoli državu. Zato su tako neslavno i prošli, kako su radili. ''Velikaši, grdne kukavice, postadoše roda izdajice'', reče Njegoš. Možete Vi objašnjavati šta hoćete, što je proizvod Vaše mitomanije i verskog fanatizma, Srbija je zemlja seljaka, kojoj su i novovekovne dinastije bile seljačkog porekla. A to malo plemića što je ostalo posle Kosova, razbežalo se po svetu i asimilovalo u druge narode, nakon pada Srbije. Svi umovi srpski su seljačkog porekla. Sad su mi jasnije mnoge stvari u vezi Vas.
Preporuke:
2
3
140 subota, 01 decembar 2012 02:27
Slavomir Srpski
@Robespier: ne razumem zasto toliko insistirate na jugoslovenstvu. Mislim da bi bilo korisnije za sve to recimo propagirate na nekom hrvatskom sajtu,jer oni imaju vecu potrebu da bis eopet stvarala.
Obzirom da onima koji se bore za Srbiju pre svega, pocevsi od toga da se ne prave granice sa Kosovom, moralna duznost svakog rodoljuba danas, bilo koje boje-levo-desno,je da ne razbija patriotski front.
Imacemo bolje teme,recimo o radu i posledicama Milosevica,pa da onda o tome dajemo misljenja.

Jasno je da bivsi ljubitelji Milosevica ne vide dobro njegovog nekadasnjeg potparola Ivicu, kako rasprodaje bezobrazno Srbiju. Ni mi to ne vidimo na isti nacin, pa je to slucaj da zajedno dajemo otpor rusenju Srbije. A Srbin je svako ko se tako oseca, bilo koje religije,boje,politicke pripadnosti ili socijalnog statusa.
Dakle, borimo se za ovu nasu drzavu, i ne dozvolimo u meri koliko mozemo da se ona bezocno rasprodaje za nista.Pocevsi od konkretnih akcija kao sto je DSS poziv za referendum.
Preporuke:
5
2
141 subota, 01 decembar 2012 09:30
jednorog
@Beli Orao
Živ bio gospodaru neba!
@Robespjer
Ništa Vama nije jasno i to je najveći problem besplatno i najbolje školovanih. Vi govorite o klasama, ne primećujući da duboko u pozadini postoji podela na staleže. Ništa nije kako izgleda. Sebar je sebar, postoji milenijumima, a najveću afirmaciju je doživeo u Brozovo vreme. Vašem istomišljeniku Redi-ju samo to već objašnjavao na ovom sajtu. U SFRJ sebar se emancipuje kao proleter, komunista, gastarbajter, crnogorac, ali ne kao Srbin, jer je to nedostojna kategorija - nižda rasa (pogledajte dokumente KPJ i Kominterne). Da bi dali kakav-takav privid životu i sebi smisao izmišljate levicu i desnicu, suštinski reč je o istom. Ali, centri odlučivanja su daleko od tih skupština, pre svega su u masonskim ložama, potom u Bilderberzima i sl. Tamo su i sva znanja, Vama je ostavljena nauka - ono što staje u pet čula. Svestan Srbin - plemić - ima ih među komentatorima ovde - je aristokrata Duha - istinski slobodan čovek.
Preporuke:
8
2
142 subota, 01 decembar 2012 09:51
seljak bezemljaš
&SRĐAN JOVANOVIĆ
Vaša analiza je izuzetno tačna i precizna.
Decenijama naši životi prolaze u trijumfu gluposti.Valjda je i to neka pravda da i nesposobnost dođe do dostojanstva.
Kako ne znam ali će se morati uspostaviti carstvo vrsnosti.
Preporuke:
6
0
143 subota, 01 decembar 2012 10:28
večno vraćanje,ponavljanje
@Jednorog
o čemu vi pričate???????ko ste vi?kome ćete prebrojavati krvna zrnca?čime?,a ono sa kvadratima i fondovima,otimačima?...srbi,uspostavite se,stvorite jaku državu,bezbedno(politika brige)društvo,zaštitite sve građane srbije,a vi ,jednorog,ne forsirajte rasizam.
'...A ja ću vama Jugoslovenima sa zadovoljstvom prebrojavati krvna zrnca i neću dozvoliti da se predstavljate Srbima, vi, besplatno i najbolje školovani, otimači srpske istorije, vlasnici tuđih kvadrata i korisnici lažoboračkih penzija iz srpskih fondova'
Preporuke:
2
8
144 subota, 01 decembar 2012 10:45
@Srdjan Jovanovic
A kome i čemu ste Vi žrtvovali ćirilicu? U svakom slučaju, ćirilica ili latinica, tekst je fraza do fraze.
Preporuke:
2
3
145 subota, 01 decembar 2012 11:05
jednorog
@večno vraćanje, ponavljanje
Rasizam je uspostavljen pre mene i dominantno je društveno mišljenje u Srbiji. To je rasizam koji je u temelju sfrj, aklamacijama je usvajan decenijama, svaki akt KPJ koji je govorio o zlim Srbima, njegovoj kruni, crkvi, istoriji. To je stav i Kominterne, to je stav i zapada, jer ih je sfrj na to navikla, a "srpski predstavnici" - takojevići - za malo otete imovine podržavali. Što se sad niko ne buni: cela Hrvatska diše kao jedan: crkva, država, narod, svi Albanci dišu kao jedan; Srbima su nanete kosmičke nepravde - oni ćute. Ćute - jer su generacije "dresirane" da su krive za sve. To je rasizam, a ne moje "prebrojavanje" krvnih zrnaca. Rasizam je kad potpuno raspamećeni, jer ne umemo bez gazde koji će nas kažnjavati, od Tita trčimo ka EU i Nato uz prosjačenje: Udelite, Bog vam dobro dao, mi smo zli. To je rasizam koji je od velikog naroda napravio retarde, pa sad ne mogu bez gospodara i dilema je Jugoslavija ili EU! Inženjering koji nas je pretvorio u Sebre.
Preporuke:
9
2
146 subota, 01 decembar 2012 12:16
jednorog
@Seljak bezemljaš
Nama je potrebna restauracija, vraćanje na temelje srednjevekovne, donekle i Obrenovićevske Srbije. Ono što je uradio Franko: zaustavio "modernizaciju", "progres" i vratio zemlju iskonskom sistemu vrednosti. Zato on, u savremenom svetu nema pravo na istoriju, za razliku od republikanaca = separatista. Pa, zbog toga je proglašen fašistom. Kao i Nedić. Uzgred, stalno se govori "Nedićeva Srbija", a on je bio predsednik Vlade. Ta Srbija nije bila republika, nije imala predsednika, a u liturgijama, pa i u Nedićevim govorima se stalno pominjao kralj Petar II. Jel` ta Srbija bila Kraljevina Srbija, pa je zato fašistička? Jel to bio pokušaj restauracije, pa je zato fašistički, zločinački, kvislinški? A JBT je ok!
Preporuke:
9
2
147 subota, 01 decembar 2012 13:09
Robespijer
@ Jednorog Drago mi je što ste ogolili svoju suštinu. Niste Vi nikakav aristokrata duha, kako sebe pretenciozno karakterišete, Vi ste najobičniji rasista, verski fundamentalista, konzervativac...koji sa aristokratijom duha ima veze koliko i sam Haradinaj, da ga upotrebim, pošto je on tema. Sve što su Haradinaj i njemu slični, radili Srbima, radili bi ste i Vi, onim nepodobnim. Nama suštinske razlike između Vas i Gotovine, Markača, Haradinaja... Kada bi ste samo znali o primerima aristokratskog duha među sebrima, kada su oslobađali Srbiju u ustancima i kasnije, kako su se plemenito ophodili prema neprijatelju. Vaša aristokratija duha se svodi na ''Biće mesa, biće mesa, klaćemo Hrvate, komuniste, pedere...'', što Vas dovodi na nivo varvara.
Preporuke:
3
9
148 subota, 01 decembar 2012 13:55
jednorog
@Robespjer
Vaša teza ima samo jedan nedostatak: mog rasizma, mojih masovnih zločina - nema, jugoslovenskih (hrvatskih, muslimanskih, albanskih, crnogorskih...) nad Srbima ima. Mog varvarstva nema, Vašeg ima, kao i Vašeg rasizma. Jer: Vi koristite omiljeno mesto svih antisrpskih rasista i počinioca genocida nad Srbima: "Kad bi vas čovek PUSTIO, vi bi sve nas masakrirali. Između vas i Hitlera...Haradinaja nema razlike". I, eto antisrpskog rasizma kao naučnog socijalizma, ili evropskih vrednosti... Trenutno sam ja prototip masovnog srpskog zločinca, juče je bio Draža, Nedić, kralj, patrijarh, sin vojvode Mišića, Bojović, koga su pretukli na smrt da bi mu pošteno oteli kuću, srednjevekovna Sveta Srbija, koja je "mučila i eksploatisala", pa ste je dali Šiptarima i napravili Makedonce, da biste lepo živeli. I-ha! Koliko imate srpskih varvara i masovnih zločinaca. E, sad treba naći nove, pa ste pošli od mene. Kako drugačije nastaviti da se jede srpski lebac džabe i vlada Srbijom?
Preporuke:
6
2
149 subota, 01 decembar 2012 14:15
jednorog
@Robespjer
Haradinaja podržavaju svi Albanci, Gotovinu svi Hrvati: i crkva i državni vrh, vojska, narod, emigracija...svi. Što niste dosledni, pa ne kažete da su Hrvati i Albanci varvari, genocidni, zločinački narodi? A, ne. Ta uloga je rezervisana samo za Srbe, jer, eto mene kao primera. Ne postoji drugi način da lepo živite od Srbije, jašući Srbiju i Srbe, osim ovom "naučno-socijalističkom" = "proevropskom" simetrijom: Pavelić je zločinac i Draža je zločinac. Ustaše su došle u dva kamiona, Srbi su četnici, domaći i svi su zločinci, stvarni, ili potencijalni. Da biste Vi lepo živeli u otetim ("oslobođenim") dvorcima na Dedinju, mi, zločnci nismo smeli da prebrojimo i popišemo svoje žrtve, čak ni da ih sahranimo. I čim smo se pobunili, postadosmo genocidni! Da biste vi lepo živeli. E, to je rasizam na delu,ne u teoriji. Ne određujete Vi ko je rasista, niste Vi merilo, zaboravite "filozofiju plijena", Titovi rasisti i zločinci.
Preporuke:
9
2
150 subota, 01 decembar 2012 15:08
@ jednorog
Mora da ipak ima više od 50-ak hiljada Srba kako ih Vi definišete inače nas ne bi ovako proganjali. Ne verujem da je to zbog rudnog blaga na Kosmetu, geostrateškog položaja, zato što smo "mali Rusi"... Pre bih rekao da je to zbog one vertikale koje su svesni i koja predstavlja podsmeh njihovom "progresu", stopama rasta, standardima... Podsmeh, ali istovremeno i potencijalno opasnu ideju o mogućem drukčijem koju zato treba zatrti u korenu.
Preporuke:
4
1
151 subota, 01 decembar 2012 16:07
Robespijer
@ Jednorog

Vi u Vašem ideološkom slepilu i ne vidite zločine koje ste počinili tokom istorije. U stvari, to za Vas i nisu bili zločini, Vi ste vršili ''svetu misiju''. A zemlja Srbija je prepuna kostiju, vaših žrtava, od sebara nad kojima ste se iživljavali, preko komunista i Jevreja koje ste istrebljivali tokom DSR, do sada najnovijih divljaštava nad svim nepodobnim. Krvave su vam ruke do lakata. Vama je do srpstva stalo kao do lanjskog snega, te Vam ne priliči da upotrebljavate izraze poput antisrpski, jer ste podjednako antisrpski raspoloženi kao i oni koje napadate. Metode obračuna sa nepodobnim Srbima su Vam iste sa metodama neprijatelja srpstva u celini. U Vašem poimanju srpstva, otpalo bi 2/3 Srba, pa bi se ono svelo kao na članstvo u nekom ezoteričnom društvu, koje bi razotkrivalo svetske zavere i misterije. Vi se ni u čemu ne razlikujete od hrvatskog rasiste, samo su vam objekti mržnje različiti, ali nađete zajednički jezik na kraju, kao što ste 1945. kada se zajedno bežali pred NOP
Preporuke:
4
9
152 subota, 01 decembar 2012 16:32
Robespijer
@ Jednorog

Da ste pratili pažljivije moja pisanja, videli bi ste da se nikada nisam ustručavao da kažem i govorim o hrvatskim i albanskim fašistima i njihovim zločinima. Njihov fašizam je podignut na državni nivo i postao sastavni deo njihove državne politike. Međutim, baš zato što tako kažem, dužnost mi je da govorim i o srpskom fašizmu, koji na svu sreću nije dobio državni legitimitet, ali postoji u određenim društvenim krugovima, u koje i Vi spadate. Pa, ako je Vama dozvoljeno da pravite razlike među Srbima, onda ću i sebi dopustiti da kažem, da sam ponosan što pripadam zdravijem i humanijem delu Srbije, koji to što traži za sebe, nudi i drugima. To što ste vi ''aristokrate duha'', spremni da učinite, to normalan deo Srbije nije u mogućnosti i da pomisli. Niste ništa bolji od bilo kog hrvatskog fašiste, ponavljam, pre ćete sa njim naći zajednički jezik, nego sa Srbinom komunistom. Dok će hrvatski fašista srpskog samo iskoristiti, a sporazumeće se sa ''nepodobnim'' Hrvatima.
Preporuke:
4
9
153 subota, 01 decembar 2012 16:54
jednorog
@Jednorog
Moguće da ste u pravu. Cifru od 50 000 Srba je izneo Momčilo Selić u jednoj tv emisiji, pre neku godinu, ja sam je samo prihvatio. Što se sebara tiče, bivši poslanik, a u međuvremenu i dr nauka, Paroški je svoj odnos prema Srbima radikalizovao do te mere, da se na popisu i nije izjasnio kao Srbin (ni on ni članovi njegove porodice) već kao Rac, uz objašnjenje da neće da bude sebar. Čak ima i stručnih radova na tu temu.
Preporuke:
4
1
154 subota, 01 decembar 2012 18:07
Beli Orao
""Jednorog. Ne hrani imelu brate moj Jednorože.
Imeli činjenice ništa ne znače.
Preporuke:
5
3
155 subota, 01 decembar 2012 20:50
@jednorog
Nesporazum. Hteo sam jednostavno da kažem da se duh jednog naroda ne može brojčano iskazati i zato mi smeta ta cifra od 50.000 Srba. U svakom slučaju za duh jednog naroda nije bitan broj njegovih pripadnika. Ali čak i tako gledano rekao bih da ima mnogo više Srba koji zaslužuju da se tako zovu.
Preporuke:
4
0
156 subota, 01 decembar 2012 21:36
jednorog
@Beli orao
U pravu si, hvala Ti. Valja se čuvati zlih duhova u inače dobrim ljudima. Svako svoj krst mora da nosi sam.
Preporuke:
5
4
157 subota, 01 decembar 2012 22:09
seljak bezemljaš
&JEDNOROG
u jednom dužem,i jedinom razgovoru sa gospodinom Paroškim on je ocenio"DA ĆE MO KAO NAROD BITI KONSTRUKTIVNI KADA PADNEMO NA BROJ OD TRI MILIONA SRBA"Nisam komentarisao(možda zato što u razgovoru sa Paroškimteško dolazite do reči)ALI MI TA REČENICA DVADESET GODINA NEDA MIRA.
I da dodam Selića cenim.
Preporuke:
3
4
158 nedelja, 02 decembar 2012 01:33
Vladislav Đorđević
Haški tribunal je na bezbroj primera - uključujući i najnovije - pokazao da nema nikakve veze ni sa pravom ni sa privičnošću, nego da je običan politički kazneni sud. Stoga predlažem da Srkupština Republike Srbije objavi rezoluciju u kojoj bi sve presude Haškog tribunala - kako dosadašnje, tako i buduće - proglasila pravno, politički i moralno nelegitimnim.To bi bila stvar elementarnog ljudskog i nacionalnog dostojanstva i časti, point d'honneur.Proglasimo Haški tribunal onim što jeste: političkom propagandom u formi pozorišne predstave - reality show sa unapred izrežiranim ulogama.
Preporuke:
1
0
159 nedelja, 02 decembar 2012 05:10
Šta je poenta?
Jednorog, Beli orao, Robespjer - rečiti, obrazovani, temperamentni, (tu i tamo blago konfuzni) - ali šta je poenta? Srbi/Anti-Srbi/Ne-Srbi? Komunizam/antikomunizam? Tradicionalno/moderno? Elita/masa? Parlamentarizam/antiparlamentarizam/sabornost?
Kad u školama testiraju decu, daju im da naprave logičan niz od ovakvih parova pojmova. Ali ovaj sajt nije za decu tako da čitaoci neće znati koji niz je onaj pravi. Problem je što ni u društvu to niko ne zna. Odnosno, svako misli da zna, što se svodi na to da niko ne zna.
Preporuke:
1
1
160 nedelja, 02 decembar 2012 12:16
Šta je poenta 2
Niko se ne javlja? Pa dobro. Evo nekih od mogućih varijanti:

Srbi-antikomunizam - tradicionalno -elita -sabornost
Srbi-antikomunizam -moderno -masa -parlamentarizam
Srbi-komunizam -moderno -masa -samoupravljanje

O Ne-Srbima i Anti-Srbima ne bih.
Preporuke:
1
1
161 nedelja, 02 decembar 2012 13:36
Robespijer
@ Šta je poenta

Dobri su Vam nizovi. Koji lično preferirate?
Preporuke:
1
4
162 nedelja, 02 decembar 2012 15:25
jednorog
@Šta je poenta?
Srbi su u više ratova: građanskom, regionalnom, opštem, ali i onom trajnom između Dobra i Zla. Srpsko Dobro i Zlo definisano je Kosovskim zavetom, a poenta je borba. Borba u kojoj ne treba očekivati ratne dnevnice, boračke penzije, stanove, velike prihode,besplatne autobuske karte, letovanja na morima i po banjama, itd. Borba, u kojoj najnormalnije treba prihvatiti uvrede, poniženja, zatvaranja i premlaćivanja. Ne očekivati zahvalnost, a nadati se poruzi. Ali, nikad ne prestajati sa borbom.
Preporuke:
7
1
163 nedelja, 02 decembar 2012 16:43
Ovo nije poenta
Ne znam. Zaista ne znam. Sve karike imaju nijanse a to znači bezbroj mogućnosti. Široka tema, moguća zanimljiva rasprava, ali tekst je ipak o Haradinaju.
Preporuke:
1
0
164 nedelja, 02 decembar 2012 16:44
Robespijer
Srpsko Dobro i Zlo definisano je Kosovskim zavetom, a poenta je borba. Borba u kojoj ne treba očekivati ratne dnevnice, boračke penzije, stanove, velike prihode,besplatne autobuske karte, letovanja na morima i po banjama


Jednorog hoće da nam kaže da u slučaju da su Srbi pobedili na Kosovu, srpski velikaši ne bi tražili unovčenje svoje pobede i doprinosa pobedi. Samo mogu grohotom da se nasmejem, ovoj nebulozi, koju može da izrekne samo infantilan čovek. On još živi u svetu epskih fantazija. Velikaši su i rasturili carstvo, zbog sebičnih interesa ratnih dnevnica, novih sebara za rintačenje, novih teritorija za eksploataciju...i šta sve ne. Gde je bio Lazar na Marici i ostali srpski velikaši? Nego su gledali da propadnu Mrnjavčevići, da bi mu razgrabili teritoriju. A legitimnog srpskog kralja Marka Mrnjavčevića, nisu zarezivali ni tri posto. Samo Vi sanjajte bajke, dok je takvih, srpski neprijatelji, ne treba da brinu.
Preporuke:
1
4
165 nedelja, 02 decembar 2012 16:51
Ni ovo nije poenta
Ako sam dobro shvatio "jednoroga", postoji srpsko pitanje koje je izvan, tačnije iznad ovih kategorija.Ponekad sam sklon da u to verujem.
Preporuke:
3
0
166 nedelja, 02 decembar 2012 17:55
prekipelo mi je za Robespjerove i slične
Ne mogu falsifikati poput pomenutog Robespjera, koji funkcionišu na principima protestantizma ( dobro je samo ono što je korisno!), da shvate suštinu Kosovskog zaveta.Originali falsifikata!
Preporuke:
8
2
167 nedelja, 02 decembar 2012 18:26
jednorog
@Ni ovo nije poenta
Postoji knjiga profesora Aleksandra Lome "Prakosovo", izdala ju je SANU, negde početkom ovog stoleća. U njoj se govori o Pra-kosovu i Pra-Lazaru i boju koji je bio davno pre ovog nama poznatog i hristijanizovanog, na koji se pozivamo. Mitska bitka, istovremeno i realna. Dakle, reč je o stalno istom boju i istom sistemu vrednosti, o "zamrznutoj slici", u kojoj se tačno zna šta je i gde je Dobro, a gde je ono drugo. Realizacija duhovnosti, kako bi rekao Evola. Što se Haradinaja tiče, to je najmanji problem, on je vidljiva meta. Kad srpska Vlada reši, kao Obrenovićeva iz 1903, da stvara četnički pokret, i ubacuje trojke na KiM, rešiće se taj problem. Važno je znati gde su i ko su neprijatelji, a ne očekivati od njih pravdu, niti kukati kad očekivano stigne nepravda.
Preporuke:
8
0
168 nedelja, 02 decembar 2012 22:47
jednorog 2
@Ni ovo nije poenta
Da ne ostanem nedorečen, makar ostao konfuzan (što umem). I u vedama ima deo, citiraću ga po sećanju, koji najviše podseća na Kneževu dilemu, kome će se privoleti carstvu. Naime, zabrinutom ratniku pred bitku, javlja se Svevišnji i poručuje (po sećanju citiram): Tvoje je da se boriš. Ako pobediš - zadobićeš zemlju, ako izgubiš - zadobićeš Kraljevstvo. Da, srpsko pitanje je iznad uobičajenih kateogrija, duboko verujem u to i to smo nekad znali.
Preporuke:
8
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner